ما متحدیم/ مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر:

راهیان نور محل تعالی زائرین شهداست

«اسدی لاریمی» با بیان اینکه راهیان نور کانون عشق است، گفت: راهیان نور محل تعالی زائرین شهدا است.
کد خبر: ۵۷۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 08March 2023

راهیان نور محل تعالی زائرین شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی اسدی لاریمی» مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زائرین راهیان نور با روحیه عالی و مطلوب در این راهیان نور حضور پیدا کردند، اظهار داشت: خادمین شهدا با تمام وجود، علاقه و سلایق در این مکان حضور پیدا می‌کنند و اینجا محل تعالی آن‌ها خواهد بود و اشتیاق آن‌ها نسبت و این مکان قابل تکریم است.

وی افزود: راهیان نور عشق است و یاد و خاطره شهدا و بوی باروت را به یاد ما می‌آورد و امیدواریم خون شهدا را پایمال نکنیم.

این خادم شهدا با بیان اینکه شهدا را باید به دل بسپاریم و پیرو ولایت باشیم، ادامه داد: شهدا رفتند تا ما باقی بمانیم و در باقی راه یاد شهدا را گرامی بداریم و برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

اسدی لاریمی بیان کرد: خادم الشهدا بودن کار دلی است و هر کس نمی‌تواند ورود پیدا کند اگر دل خدایی و الهی باشد خادم الشهدا می‌شود.

این مسئول با اشاره به جمله شهید سلیمانی «ملت شهادتیم ما ملت حسینیم» گفت: شهادت برای ما ارج و قرب دارد و سرمنزل مقصود همه ما شهادت است و امیدواریم زندگی همه ما ختم به شهادت بشود.

مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با بیان اینکه در کربلا درس ادب و حجاب بوده است، اذعان داشت: زندگی ما حسینی و زینبی است و حجاب مصونیت است و باید به آن پایبند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن نابودی جمهوری اسلامی است، اما مردم پشت ولایت هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که سرباز سید علی هستند.

اسدی لاریمی اظهار داشت: جای شهیدان کابلی و بلباسی و همه شهدایی که برای دفاع از حرم رفتند خالی است و بار مسئولیت ما را سنگین کردند و ان شالله ما بتوانیم این بار مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها