رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

کانون‌های فرهنگی هنری قلب تپنده مساجد هستند

«جراره» گفت: کانون‌های فرهنگی هنری به‌عنوان قلب تپنده مساجد و مرکز جاذبه حضور جوانان است.
کد خبر: ۵۷۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 10March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «فاطمه جراره» رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از کانون‌های فرهنگی هنری به‌عنوان قلب تپنده مساجد و مرکز جاذبه حضور جوانان یاد کرد و اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بزرگی است که اگر تقویت شود، می‌تواند اتفافات خوبی برای نظام جمهوری اسلامی رقم بزند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در پیروزی انقلاب و تداوم آن، اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل فعالیت‌های مساجد اتفاق افتاد و امروز نیز نقش کلیدی در استمرار و تداوم انقلاب دارند.

جراره با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیتی مهمی است که می‌تواند به دستگاه‌ها و نهاد‌های دیگر نیز کمک کند، افزود: فرهنگ شهروندی یکی از موضوعاتی است که برای نهادینه کردن آن نیازمند ورود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس به فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: فعالیت فرهنگی که با محوریت مساجد انجام شده، دارای تأثیرگذاری بهتری بوده است و یکی از این فعالیت‌ها، ورود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دوران شیوع کرونا بود که موجب قوت قلب برای آحاد مردم شد.

وی ضمن قدردانی از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به دلیل برگزاری جشنوار‌های مختلف فرهنگی هنری، افزود: این رویداد‌ها فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی استعداد‌های هنرمندان مسجدی است.

جراره از اعتماد خانواده‌ها به‌عنوان سرمایه بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نام برد و عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند تسهیل‌گر ارتباط بین مردم و دولت در مساجد باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان تصریح کرد: شورای ششم به خوبی به نقش و تأثیرگذاری کانون‌های فرهنگی هنری واقف است و در فعالیت‌های فرهنگی از کانون‌ها حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار