امام جمعه کرمان:

دشمن به دنبال متوقف کردن رشد علمی کشور است

حجت‌الاسلام «علیدادی سلیمانی» گفت: دشمن آسیب زدن به جسم دانش‌آموز و مسمومیت‌های ذهنی و فرهنگی را برای ضربه زدن به کشور در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۵۷۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 10March 2023

دشمن جسم، ذهن و فرهنگ را نشانه گرفته است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه شهر کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید به این امر؛ یعنی جنگ چند وجهی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران توجه داشته باشیم.

وی بیان کرد: در روز‌های اخیر بخش دیگری از این جنگ چند وجهی برای ملت شریف ایران برملا شد و آن این بود که دشمن سراغ عزیز‌ترین قشر جامعه، یعنی دانش آموزان رفت؛ اما خدا را شکر که بخشی از عوامل این توطئه شناسایی شدند و امیدواریم که این عوامل کامل شناسایی شوند و به اشد مجازات برسند.

امام جمعه کرمان افزود: آنچه که در این شرایط حساس مهم است که ما به آن توجه داشته باشیم، این است که همان‌طور که بخشی از بدحال شدن جسمی قشر دانش آموز برملا شده است، مسمومیت‌های ذهنی، فکری و فرهنگی در دستور کار دشمن است و دشمن فقط به آنچه در ظاهر می‌بینیم، اکتفا نمی‌کند و هدف از این بدحال کردن های سریالی این است که به احساس امنیت در این کشور آسیب وارد کند.

وی تاکید کرد: بخشی از این بدحال شدن ها ریشه واقعی ندارد و آن حجمی که به گوشمان می‌رسد، بخش قابل توجهی از آن جنبه روانی دارد؛ اما دشمن به دنبال همین بخش روانی است و می‌خواهد حس ناامنی را تقویت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: هدف دشمن علاوه در این ایجاد حس ناامنی این است که رشد علمی را متوقف کند و به عقب بیندازد و کانون‌های علمی کشور را نشانه بگیرد و همچنین بستر مناسبی برای تهمت زدن به جمهوری اسلامی و دین و دین داری شخصیت‌ها و مسئولان کشور فراهم کند.

وی افزود: همان‌طور که کانون کرونا را از شهر مقدسی آغاز کردند و در حجم وسیعی دشمن روی آن تبلیغ کرد، بحث بدحال کردن‌ها را نیز از همانجا شروع کردند تا کانون جهاد، اجتهاد و انقلاب را که شهر مقدس قم است، مورد هدف قرار دهند و علیه جمهوری اسلامی موضع بگیرند و اهداف خود را پیاده کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: مردم فهیم و انقلابی باید هوشمندانه آرامش خود را حفظ کنند و کمک کنند تا از این جریان پیچیده به راحتی عبور کنیم تا کسانی که عامل دشمن هستند، شناسایی و با آن‌ها برخورد شود و مسئولان نیز باید دلسوزانه موضوعات را پیگیری کنند و وظیفه انقلابی و دینی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و همچنین به مردم به‌موقع اطلاع‌رسانی کنند تا از این حمله و هجمه دشمن به فضل خدا با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار