مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام عنوان کرد؛

ایلام نقطه ورود عشایر سراسر کشور به دفاع مقدس است

«فولادی» گفت: نقطه ورود عشایر سراسر کشور به دفاع مقدس از استان ایلام با محوریت مجتهد گرانقدر حضرت آیت الله حیدری ایلامی شروع شد که در این راستا عشایر به خوبی ایفای نقش کردند.
کد خبر: ۵۷۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 10March 2023

ایلام نقطه ورود عشایر سراسر کشور به دفاع مقدس استسرهنگ پاسدار «محمد حسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز(جمعه) در حاشیه مراسم یادواره شهدای ایل خزل و عملیات کانی سخت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام اظهار داشت:نقطه ورود عشایر سراسر کشور به دفاع مقدس از استان ایلام با محوریت مجتهد گرانقدر حضرت آیت الله حیدری ایلامی شروع شد که در این راستا عشایر به خوبی ایفای نقش کردند.

وی افزود: بلافاصله پس از شروع جنگ تحمیلی عشایر استان ایلام تکلیف خود را که دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است را درک کردن و در مقابل رژیم تا دندان مسلح صدام ایستادگی کردند.

سرهنگ فولادی ادامه داد: غیرت و تعصب خاص که در بین عشایر در دفاع از کیان جمهوری اسلامی همچنان پایی بر جا است و به نسل‌های بعدی و جوانان در حال انتقال می‌باشد که امروزه جوانان این سرزمین با رشادت‌های دوران دفاع مقدس به خوبی آشنا شده اند.

این مسئول تاکید کرد: دشمنان ایران و استکبار جهانی می‌خواهند که جوانان این مرز و بوم را از مسیر انقلاب اسلامی دور کنند، اما الحمدالله امروزه جوانان شرایط خود را به خوبی درک کرده اند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با اشاره به حضور فرزندان شهدا و ایثارگران در روند برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت:که حضور جوانان و نوجوانان در این مجالس نشان دهنده این است که این نظام و ریشه در رگ و خون مردم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار