امام جمعه اهواز تاکید کرد؛

ضرورت رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومی

موسوی فرد بر ضرورت رعایت ارزش های دینی در اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: رعایت این ارزش‌ها در چنین اماکنی مطالبه جدی مردم است و اعمال نظارت‌های لازم در این خصوص توسط دستگاه قضایی باید با جدیت ادامه یابد.
کد خبر: ۵۷۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ - 10March 2023

ضرورت رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومیبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید محمدنبی موسوی فرد» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر ضمن گرامیداشت نیمه شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال مسجد جمکران در نیمه شعبان میزبان حدود ۳ و نیم میلیون نفر بود و امیدواریم سال آینده این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به تحریم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: تحریم این چهره ملی توسط دشمن، دسیسه جدیدی از طرف دشمنان نظام است.

امام جمعه اهواز بر ضرورت رعایت ارزش های دینی در اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: رعایت این ارزش‌ها در چنین اماکنی مطالبه جدی مردم است و اعمال نظارت‌های لازم در این خصوص توسط دستگاه قضایی باید با جدیت ادامه یابد.

خطیب جمعه اهواز ادامه‌ داد: مردم چنانچه در خیابان با افرادی روبرو می‌شوند که حجاب را رعایت نمی‌کنند به آنها تذکر شفاهی دهند.

وی با بیان اینکه باید به فرزندان خود سواد رسانه ای بیاموزیم متذکر شد: باید به فرزندان خود نحوه استفاده از فضای مجازی را آموزش داده تا هدایت آنها توسط دشمن انجام نشود.

حجت الاسلام موسوی فرد بر مدیریت مطلوب فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: دشمن کانون خانواده را نشانه گرفته و به دنبال دسیسه برای برهم زدن آرامش در خانواده‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار