وصیت‌نامه طلبه شهید «حسین ایرانمنش»

ای ملت قهرمان همیشه گوش به فرمان رهبر باشید

طلبه شهید «حسین ایرانمنش» در وصیت‌نامه خود آورده است: ای ملت قهرمان! هرگز دست از یاری رهبر کبیر انقلاب بر ندارید و همیشه گوش به فرمان رهبر باشید.
کد خبر: ۵۷۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰ - 31March 2023

ای ملت قهرمان همیشه گوش به فرمان رهبر باشید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، طلبه «حسین ایرانمنش زرندی» یکم مهر ۱۳۴۲ در روستای ریحان از توابع شهرستان زرند چشم به جهان گشود. وی مشغول تحصیل در حوزه‌ علمیه بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام چهارم خرداد ۱۳۶۷ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص سال ۱۳۷۴ در گلزار شهدای زرند به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت نامه شهید ایرانمنش زرندی:

پدر و مادر عزیزم مرا ببخشید که در طول عمرم نتوانستم یکی از هزاران زحمت شما را جبران کنم. از شما خواهش می‌کنم اگر روزی خداوند توفیق شهادت به من داد هرگز ناراحت نشوید بلکه محکم‌تر باشید و برادرانم را تشویق کنید که ادامه دهنده راهم باشند و خواهران عزیزم به شما توصیه می‌کنم که صبر و شکیبایی پیشه کنید.‌ ای ملت قهرمان! هرگز دست از یاری رهبر کبیر انقلاب بر ندارید و همیشه گوش به فرمان رهبر باشید.

به خدا قسم به جرات می‌توانم بگویم که هرکس از فرمان امام خمینی (ره) سرپیچی کند، مانند کسی است که در روز عاشورا، امام حسین (ع) را تنها گذاشته است.

از شما خواهش می‌کنم که به صف‌های انقلاب خودتان را برسانید، مراسم دعا را باشکوه برگزار کنید و از مشکلات نترسید، زیرا حق پیروز است و شیطان نابود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها