ما متحدیم/ در جمع زائران راهیان نور صورت گرفت؛

ادای احترام سردار «رادان» به مقام شامخ شهدا در یادمان هویزه

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با خانواده شهدا، نماینده ولی فقیه در خوزستان و بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهید سبحانی سوسنگرد وارد یادمان شهدای هویزه شد و با همراهی زائران راهیان نور به مقام شامخ شهدا در این منطقه ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۷۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 11March 2023

ادای احترام سردار «رادان» به مقام شامخ شهدا در یادمان هویزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز به همراه سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور حضور در مراسم روز ملی راهیان نور و بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس وارد استان خوزستان شدند.

سردار رادان پس از دیدار با خانواده شهدا، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهید سبحانی سوسنگرد وارد یادمان شهدای هویزه شد و با همراهی زائران راهیان نور به مقام شامخ شهدا در این منطقه ادای احترام کرد.

حضور در خرمشهر و سخنرانی در مراسم روز ملی راهیان نور از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده انتظامی کل کشور به خوزستان است.

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار صالحی فرمانده انتظامی خوزستان و سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان وی را در این برنامه‌ها و بازدیدها همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار