فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه:

یادواره ۴۲۰ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود

«پوربهشت» گفت: یادواره سرداران و ۴۲۰ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 11March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سید علی‌اصغر پوربهشت» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و ۴۲۰ شهید این شهرستان، اظهار داشت: این یادواره با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان استانی و شهرستانی در تاریخ پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ساعت ۹ در سالن ورزشی ۹ دی سپاه پاسداران شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی یکی از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا را انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصاً برای نسل جوان عنوان و تصریح کرد: طی یک سال اخیر قریب به ۵۳ یادواره شهدا، تحت عنوان یادواره‌های محله‌ای، خانگی و در سطح بخش‌ها برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه همیشه در بحث برنامه‌های فرهنگی زبانزد بوده است، خواستار همراهی و همکاری همه نهادها جهت برگزاری این یادواره شد.

«سید عبدالعزیز موسوی» فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست اهمیت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: تنها با حفظ آرمان‌های شهداست که می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی گفت: تمام داشته‌های امروز ما از امنیت، مجد، شکوه و عظمت همه به برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار