ما متحدیم/ استاندار مرکزی:

اردوهای راهیان نور یک کارگاه علمی و فرهنگی اثرگذار است

مخلص الائمه گفت: اردوی راهیان نور با هدف افزایش آگاهی و اطلاعات در خصوص جنگ تحمیلی و توانمندسازی جوانان و نوجوانان در حوزه‌های مبانی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و در واقع یک کارگاه علمی و فرهنگی اثرگذار است.
کد خبر: ۵۷۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 11March 2023

اردوهای راهیان نور یک کارگاه علمی و فرهنگی اثرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی امروز (شنبه) در مراسم روز ملی راهیان نور و تجلیل از خادمین شهدای استان مرکزی با اشاره به اینکه روز راهیان نور یک روز فرهنگی و مهم است، اظهار داشت: این روز فرصتی ارزشمند برای نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های هویتی است.

مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور یک فعالیت فرهنگی و اجتماعی چند وجهی است و کمتر برنامه و فعالیتی وجود دارد که در این سطح تأثیرگذاری داشته باشد در این حجم بتواند اثرگذار باشد عنوان کرد: در یک کاروان دانش‌آموزی، دانشجویی و یا عمومی با اعزام به سمت مناطق عملیاتی از تجارت و حماسه‌های دفاع مقدس بهره‌مند‌ می‌شوند و از این جهت با اهمیت است.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور با هدف افزایش آگاهی و اطلاعات در خصوص جنگ تحمیلی و توانمندسازی جوانان و نوجوانان در حوزه‌های مبانی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و در واقع یک کارگاه علمی و فرهنگی اثرگذار است.

استاندار مرکزی افزود: در اردوهای راهیان نور یک خدمت چند جانبه به زائرین ارائه می‌شود و قطعاً این اردوها دستاوردهای زیادی را برای جوانان و اقشار مختلف جامعه به همراه دارد.

مخلص‌الائمه متذکر شد: توانمندسازی مهم‌ترین رویکرد اردوهای راهیان نور است و این مسئله باید روز به روز موردتوجه باشد و خوشبختانه استان مرکزی که در حوزه راویان ظرفیتی فوق‌العاده دارد و غنی است می‌توان توانمندسازی را با جدیت بیشتر انجام داد.

وی ابراز داشت: همه افرادی که در راستای برگزاری و اجرای اردوهای راهیان نور نقش دارند باید از این فرصت ارزشمند برای رفع شبهات نوجوانان و جوانان استفاده کنند و همراهی نسل نوجوان و جوان با پیشکسوتان و جامعه روحانیت در این اردوها قطعاً برکات مؤثری خواهد داشت.

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان آمادگی کامل برای سفرهای نوروزی و راهیان نور را دارند و پس از پایان ایام نوروز گزارش عملکرد دستگاه‌ها ارائه می‌شود.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در ایام نوروز تمام‌قد پای‌کار است و تمام توان در این راستا گذاشته‌ شده و متأسفانه کشور در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دچار یک عقب‌افتادگی ۱۰ ساله است و باید با تلاش شبانه‌روزی این عقب‌ماندگی‌ها جبران شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها