ما متحدیم/ معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور از استان مرکزی

سرهنگ گودرزی از اعزام ۱۰ هزار و ۲۸۸ نفر از استان مرکزی به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 11March 2023

اعزام ۱۰ هزار و ۲۸۸ نفر به اردوهای راهیان نور از استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (شنبه) در مراسم روز ملی راهیان نور و تجلیل از خادمین شهدای استان اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اردوهای راهیان نور مصداق بارز جهاد تبیین است و  با توجه به اهمیت این  مسئله از سال گذشته رویکرد اردوهای راهیان نور و برنامه‌های آن جهاد تبیین است.

وی افزود: اردوهای راهیان نور به عنوان یک فناوری نقش مهمی در ارتقای اقتدار کشور داشته و  یکی از مهمترین اقدامات در اردو های راهیان نور معرفی الگوهای کامل برای جوانان است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور در استان مرکزی اعزام ها از اردیبهشت ماه آغاز شده و  این استان امسال از نظر اعزام افراد به اردوهای راهیان نور جزو استان‌های برتر کشور است و ۱۰ هزار و ۲۸۸ نفر امسال از این استان به راهیان نور غرب و جنوب اعزام شدند.

وی بیان داشت: ۲۷۰ دانشجو و یک هزار و ۲۵۱ نفر عمومی امسال به راهیان نور غرب و چهار هزار و ۷۰ دانش آموز شامل یک هزار و ۳۵۰ دانش آموز پسر و ۲ هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز دختر، ۲ هزار و ۷۴۵ دانشجو و یک هزار و ۸۵۲ نفر عمومی نیز به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام شدند و با اعزام این افراد به اردوهای راهیان نور ۴۱ هزار نفر روز امسال از استان به این اردوها اعزام شده‌اند.

گودرزی با اشاره به اینکه سه اردوگاه در خرمشهر، اهواز و اندیمشک متعلق به استان مرکزی است،افزود: امسال برای نخستین بار کاروان ریلی راه آهن اردوهای راهیان نور از استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور با اعزام از طریق راه آهن از چهار روز به ۲ روز کاهش می یابد که این مهم افزایش اعزام افراد را به این مناطق به همراه دارد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها