در آئین مهرواره محله همدل مطرح شد؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: دشمن راهبرد خود علیه ایران را معطوف به مسائل اقتصادی کرده است

سردار سرتیپ «سلیمانی» با بیان اینکه هرگاه دشمن در راهبردی شکست می‌خورد، راهبرد جدیدی را طراحی می‌کند، گفت: بعد از شکست فتنه پاییز امسال، توجه دشمنان به مسائل اقتصادی معطوف شد تا بلکه از این مسیر، ملت را دچار یأس سازند.
کد خبر: ۵۷۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ - 12March 2023

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: دشمن راهبرد خود علیه ایران را معطوف به مسائل اقتصادی کرده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در رزمایش همدلی برای تحقق محله اسلامی و افتتاحیه مهرواره محله همدل اظهار داشت: برای فراهم کردن بستر حضور مردم در مسائل مختلف و نقش‌آفرینی در جنبه‌های مختلف مردم‌سالاری دینی، امت اصل است و در کانون توجه همیشگی قرار دارد.

سردار سلیمانی افزود: حضور مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ویژگی‌هایی دارد که باید همواره مد نظر ما قرار گیرد؛ لذا برای تحقق موضوع مورد اشاره باید بسترسازی‌های لازم صورت گیرد؛ برای این امر همه دستگاه‌ها باید کنار هم قرار گیرند تا بسیج ظرفیت‌ها رخ دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سازماندهی موجب ایجاد محدودیت‌ها برای نقش‌آفرینی مردم می‌شود، گفت: وقتی مردم خود به اندازه‌ای که می‌توانند در صحنه‌های گوناگون نقش‌آفرینی کنند، نتایج بهتری حاصل می‌شود؛ مانند کمک‌های مؤمنانه و مواسات در دوران کرونا، ظرفیت‌های لازم برای تحقق محله اسلامی وجود دارد و از این لحاظ خلأیی احساس نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ما باید جامعه‌ای داشته باشیم که محشون از نرم‌افزار‌های اسلامی باشد، عنوان کرد: کشور ما یکی از سه کشور موفق در کنترل کرونا در دنیا شناخته می‌شود و این در حالی است که سازندگان واکسن کرونا، خود بیشترین ابتلا را دارند؛ چون مردم در حل مسائل و تحقق مسیر در این‌گونه کشور‌ها جایگاهی ندارند.

سردار سلیمانی افزود: به عنوان خدمتگزار مردم باید مسیر را برای حضور اقشار مختلف در صحنه‌های مختلف به‌ویژه جوانان فراهم و هموار کنیم؛ زیرا جوانان پرچم‌داران گام دوم انقلاب هستند؛ پیامد نهایی این حضور تحقق جنبه‌های مختلف مردم‌سالاری دینی و شکست توطئه‌های دشمنان و فتنه‌انگیزی‌های آن‌هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هرگاه دشمن در راهبردی شکست می‌خورد، راهبرد جدیدی را طراحی می‌کند و این خصلت دشمن است؛ به‌عنوان مثال بعد از شکست در فتنه پاییز امسال، توجه آن‌ها به مسائل اقتصادی معطوف شد تا بلکه از این مسیر، ملت را دچار یأس سازند.

وی گفت: پویش محله همدل، تمرینی برای تحقق جنبه‌های مردم‌سالاری دینی است و مرتب باید این پویش‌ها را تکرار کنیم؛ الگوی ایران اسلامی تجربه جدیدی در عصر حاضر است و این هم الگویی است که توسط امام خمینی (ره) پایه‌ریزی شده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: مردم تاکنون برای رسیدن کشور به این نقطه، هزاران شهید تقدیم کرده‌اند؛ لذا این مسیری که تاکنون طی شده است، همچنان باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه می‌توانیم شاهد تحقق بخش مهمی از این رویکرد و تحقق پیروزی‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نظام سلطه باشیم، تأکید کرد: به‌زودی پیروزی گام دوم که شکست رژیم جعلی صهیونیستی است، تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار