رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

همه اقشار جامعه در قبال خون شهیدان مسئول‌ هستند

«تمندانی» گفت: همه اقشار جامعه اعم از مردم و مسئولان در دستگاه‌های مختلف در قبال خون مطهر شهیدان مسئول هستند.
کد خبر: ۵۷۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳ - 25March 2023

همه اقشار جامعه در قبال خون شهیدان مسئولند«علیرضا تمندانی» رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی بوده و هر فرد در جامعه باید در حد توان خود برای حفظ دستاوردهای شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی تلاش کند.

تمندانی بیان کرد: پاسداشت یاد و خاطره و تداوم راه خونبار شهیدان سبب استواری و پایداری و تثبیت پایه های نظام اسلامی گردیده است.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش ادامه داد: مردم ایران در سالهای مختلف نشان داده اند که نسبت به خون مطهر شهیدان و تلاشهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی بی تفاوت نبوده و با احساس تکلیف در عرصه های مختلف مانند راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات های مختلف حضوری فعال داشته اند تا این پیام را به دشمنان برسانند که ملت شهید پرور و انقلابی در هر گونه شرایط دشوار پای ارزشهای اسلامی و انقلابی ایستاده و با جان و دل از آن صیانت می کنند‌.

این مقام مسئول تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در امتداد مسیر شهدا آماده جانفشانی و دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی و مرزهای میهن بوده و مقتدرانه از این نظام و کشور دفاع می کنند.

وی گفت: مردم ایران در شرایط دشوار اقتصادی و تنگی معیشت همچنان حامی این اسلام و انقلاب بوده و مسیری را می روند که در آن جاودانگی و عزت کشور است.

تمندانی افزود: شهیدان در شرایط سخت و پیچیده و دشوار جنگ نابرابر با ابرقدرت‌های شرق و غرب این پیام را به دنیا دادند که رمز جاودانگی اسلام در حفظ وحدت و همبستگی و اتحاد یکپارچه و ایثارگری و جهاد و مقاومت و ایستادگی در مقابل تجاوزات و تهدیدات دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار