ما متحدیم/ مسئول اردوگاه شهید «محمد بلباسی» در خرمشهر عنوان کرد؛

میزبانی از ۷۵۰۰ زائر مازندرانی در اردوگاه شهید «بلباسی» خرمشهر

«گرزین» از میزبانی ۷۵۰۰ زائر مازندرانی در اردوگاه شهید «بلباسی» خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 12March 2023

میزبانی ۷۵۰۰ زائر مازندرانی در اردوگاه شهید «باباسی» خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالله گرزین» مسئول اردوگاه شهید «محمد بلباسی» در خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهیان نور مظهر ظهور و بروز تمام فضایل اخلاقی و سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: راهیان نور یک فناوری است که سبک و سیره شهدا را به نحو احسن به نسل بعد منتقل می‌کند.

وی افزود: یکی از نیاز‌های دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها جهاد تبیین با مولفه حاکم بر سیره شهداست و اگر این سیره را در گام دوم انقلاب برای نسل جدید خوب تبیین کنیم انگیزه‌ها، دعدغه‌ها، شجاعت‌ها، حماسه‌ها و ایثارگری‌ها را در جوانان امروز ببینیم و نیاز به این این است که از بستر راهیان نور استفاده کنیم.

گرزین ادامه داد: راهیان نور بزرگترین ماموریت فرهنگی کشور رسالت کادرسازی برای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و دستگا‌های مسئول شرایط را برای حضور مردم برای زیارت با معرفت در این منطقه فراهم کنند.

این مسئول اضافه کرد: در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر از نهم اسفند ۱۴۰۱ تاکنون میزبان ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از زائرین خواهر و برادر استان مازندران بوده است که از دانشگاه‌های استان، بسیج محلات و خانواده‌ها اعزام شدند.

گرزین با بیان اینکه برنامه ریزی مفصلی در اردوگاه به عمل آمده و زائرین از برنامه‌های این اردوگاه استفاده می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی و جشنهای اعیاد شعبانیه از جمله برنامه‌هاست و رزمایش فرهنگی رزمی یکی از برنامه‌هاست که با نگاه تربیتی یک سیر تاریخی از انقلاب و دفاع مقدس تا ظهور را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: در مرحله اول تعداد ۱۰۰ نفر خادم خواهر و برادر از تاریخ نوزدهم به این اردوگاه اعزام شدند و در حوزه‌های مختلف تربیتی و خدماتی خدمت رسانی کردند.

گرزین خاطرنشان کرد: یک گروه ۱۰۰ نفره از خادمین از امروز اعزام شدند و در این اردوگاه استقرار پیدا کردند و تا پایان دوره در اردوگاه شهید بلباسی حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها