سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

کنگره زنان تاثیرگذار حرکتی بزرگ برای معرفی چهره‌های ماندگار است

«درویشی» گفت: این کنگره در واقع آغاز حرکتی بزرگ برای معرفی چهره‌های ماندگار زنان تاثیرگذار استان است.
کد خبر: ۵۷۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ - 12March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «محدثه درویشی» سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و دبیرکنگره زنان تاثیرگذار استان در آیین نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار هرمزگان، اظهار داشت: هدف کنگره که در کشور نیز آغاز شده است، تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای معرفی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی نه شرقی و نه غربی بوده است.

وی افزود: معرفی زنان هرمزگان به عنوان چهره‌های ماندگار و تاثیرگذار که جمعیتی پرشمار و بی‌نظیرند، اتفاق خوبی در این حوزه خواهد بود.

سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری در خصوص روند انتخاب بانوان و زنان معرفی شده در این کنگره نیز، تصریح کرد: از ماه‌های گذشته روند مکاتبه با فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مختلف فعال زنان و بانوان مستقل کارآفرین، محقق، هنرمند، خانه‌دار و دیگر صنوف سعی کردیم، سامانه کنگره ملی زیرنظر نهاد ریاست جمهوری را معرفی حداکثری داشته باشیم و مراحل ثبت سوابق و بررسی‌ها انجام و امروز باافتخار در خدمت نمایندگانی از جمعیت بزرگ زنان تاثیرگذار استان هستیم.

درویشی با اشاره به نقش جامعه سازی زنان گفت: جایگاه مادری و همسری الهی‌ترین و والاترین، نقش بانوان است و هر آنچه دنیا در مسیر پیشرفت گام برداشته، ثمره فرزندان مادرانی تاثیرگذار بوده و خواهدبود.

در این مراسم از چهره‌های فعال حوزه‎ زنان تاثیرگذار هرمزگان و همچنین از صفیه گلزاری دختر شهیده فاطمه نیک با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار