نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار هرمزگان برگزار شد

نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار هرمزگان امروز یکشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از بانوان فعال و شاخص استان در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ - 12March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، معرفی و تقدیر از بانوان فعال حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اشتغال، سلامت، دانش و تشکل‌های حمایتی و کارآفرینی به نمایندگی از زنان و بانوان تاثیرگذار استان هرمزگان از اهداف برگزاری این کنگره بود.

«احسان کامرانی» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره مادران، همسران و دختران گرانقدر شهدا از حضور بانوان و زنان فرهیخته استان در این گردهمایی قدردانی کرد و اظهار داشت: این استان مادران و زنان تاثیرگذار و پرافتخار زیادی دارد که شهیده فاطمه نیک سرآمد آنان است.

وی شکست دشمنان ایران در اتفاقات اخیر را نشات گرفته از قدرت دشمن شناسی زنان کشور دانست و  اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی از قدرت، ولایت‌مداری و وطن دوستی زنان ما غافل بودند و پس از شکست مفتضحانه در عرصه تفرقه افکنی باز نوک پیکان کینه را به سمت دختران دانش‌آموز نشانه گرفتند که با هوشیاری دوباره مادران و دختران تیرشان به سنگ خورده است.

کامرانی حضرت فاطمه (س) را الگوی مسلمانان در حفظ ولایت و نوع دوستی برشمرد و ادامه داد: هر توسعه ای در جهان مدیون نیروی انسانی کارآمد آن است که در خانواده تحت تربیت مادران فرهیخته پرورش یافته و توانسته‌اند در جامعه اثرگذار باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان همچنین با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب در گام دوم انقلاب افزود: گام دوم انقلاب نقشه راه همه به‌ویژه جوانان ایران اسلامی است که مورد توجه رهبر انقلاب هستند و بدون هیچ خط کشی جنسیتی ایشان کادرسازی و تربیت جوانان را به‌عنوان عناصر مهم تمدن سازی مورد تاکید قرارداده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار