مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت جام:

شهدا بر عهد خود وفادار هستند

حجت‌الاسلام «غلامی» گفت: شهدا بر عهد و پیمان خود وفادار هستند و هیچگاه ما را در مسیر هدایت و بندگی خداوند تنها نمی‌گذارند.
کد خبر: ۵۷۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 13March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با روز بزرگداشت مقام شهدا، دومین همایش «ایثار و شهادت» ویژه تجلیل از ۱۵۰ نفر از ایثارگران، جانبازان، همسران و فرزندان شاغل در دانشکده علوم پزشکی تربت جام با حضور «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان، سرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام، حجت‌الاسلام «مهدی غلامی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و خانواده معظم شهدا در سالن همایش‌های این دانشکده برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامی در این مراسم اظهارداشت: شهدا ستاره نبودند بلکه افراد معمولی بودند که در سایه احترام به پدر و مادر ستاره و آسمانی شدند.

وی افزود: باید دید عملکرد شهدا چگونه بوده که به این مقام بزرگ رسیدند. امروز ما باید در مقابل شهدا سر تعظیم فرود بیاوریم و نگذاریم حرف شهدا بر زمین بماند.

غلامی بیان داشت: شهدا بر عهد و پیمان خود وفادار هستند و هیچگاه ما را در مسیر هدایت و بندگی خداوند تنها نمی‌گذارند و عزت امروز جمهوری اسلامی موید این ادعاست.

در ابتدای این مراسم معنوی دکتر «محمد محمدی» رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت جام در سخنانی ابراز داشت: این مراسم فرصت مغتنمی است که بار دیگر با فرهنگ والای شهادت و ایثارگری بیشتر آشنا شویم و روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک کرده و با آن فرشتگان آسمانی تجدید میثاق کنیم.

در پایان این مراسم از ایثارگران، جانبازان، فرزندان و همسران شهدا با حضور مسئولین تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار