نماینده مجلس شورای اسلامی:

شفافیت عملکرد دستگاه‌ها در جلوگیری از وقوع تخلف و فساد مؤثر است

شریعتی گفت: قطعاً هر چه دامنه عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها شفاف‌تر باشد، در جلوگیری از وقوع تخلف و فساد مؤثرتر خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 13March 2023

شفافیت عملکرد دستگاه‌ها در جلوگیری از وقوع تخلف و فساد مؤثر استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «غلامرضا شریعتی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام صندوق بازنشستگی در راستای راه اندازی سامانه نظارت مردمی، اظهار داشت: مجلس قانونی تحت عنوان شفافیت قوای سه گانه مصوب کرد.

شریعتی افزود: به طور یقین هرچه ما دامنه عملکرد دستگاه و سازمان‌های کل کشور را در یک فضای شیشه‌ای قرار داده و مردم عملکرد دستگاه‌ها را در هر سطوحی ببینند، این به نفع آن دستگاه است که هم از فساد و تخلف در آن دستگاه پرهیز می‌شود و هم جامعه آرامش و اطمینان پیدا می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر جا که شفافیت حاکم شود، دو طرف سود خواهند برد. این سامانه‌ها به پایش و نظارت دقیق کمک می‌کند. این اطمینان نیز به مردم داده می‌شود تا امور در مسیری پیش می‌رود که تخلف و فساد و رانت در آن به حداقل رسیده است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر شفافیت حاکم شود، هم مجری که پشت میز در سازمان نشسته از پایش و رصد مجموعه خود اطمینان دارد و می‌داند به دردسر و تخلف نخواهد افتاد و هم مردم آرامش پیدا خواهند کرد. این اقدام صندوق بازنشستگی نیز هم به نفع جامعه و هم به نفع خود آنهاست.

منبع : مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار