برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند قزوین

مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند قزوین و حومه برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 13March 2023

مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند قزوین برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند قزوین و حومه با حضور سردار «رستمعلی رفیعی‌آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، «ابوالحسن کبیری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، «عباس کاظمی» فرماندار شهرستان قزوین و «محسن آخوندی» مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استاندار در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر قزوین برپا شد.

در این مراسم «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین ضمن قدردانی از زحمات مسئولان در برپایی مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

این مسئول اظهار داشت: مردم قزوین در یادواره‌های شهدا گرد هم می‌آیند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدیدبیعت کرده و راه‌شان را ادامه می‌دهند.

اعلایی ادامه داد: مردم انقلابی استان قزوین همواره در زمانی که دشمنان توطئه‌های مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی می‌کنند، در صحنه هستند و از ارز‌ش‌های اسلام حراست می‌کنند که این مهم بیانگر ارادت و علاقه وافری آنها به امام راحل، شهدا و انقلاب است.

استاندار قزوین در ادامه مطالبی پیرامون موفقیت و مسیر رو به رشد ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها