فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

سیره شهدا بهترین الگو برای رسیدن به حیات طیبه است

سرار کریمی گفت: بهترین الگو شهدا هستند و سیره شهدا برای همه افراد و همه طیف‌ها مؤثر است.
کد خبر: ۵۷۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ - 13March 2023

سیره شهدا بهترین الگو برای رسیدن به حیات طیبه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (دوشنبه) در مراسم روز گرامیداشت شهدا اظهار داشت: در جامعه برخی واژه‌ها از یک قداست و اعتباری برخوردار هستند و عموم مردم به چشم دیگری در خصوص این واژه‌ها قضاوت می‌کنند که یکی از این واژه‌ها واژه شهید است که از همه افضل است و در نزد پروردگار از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه بهترین الگو شهدا هستند تصریح کرد: سیره شهدا برای همه افراد و همه طیف‌ها مؤثر است، شهید نزد خدا ارزش بالایی دارد و امتیازات بزرگی دارد که یکی از این امتیازات حق شفاعت است.

کریمی بیان کرد: باید در مجالس شهدا زنگارها را دور ریخته و دل را صفا دهیم تا همانند شهدا رستگار شویم، همت شهدا بلند بود و بنده این دنیا نشده و بنده خدا شدند و آنچه خدا گفت را انجام دادند.

وی ادامه داد: شهدا با مجاهدت و از خودگذشتگی، حیات طیبه، استقلال، امنیت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران را رقم زدند و شهیدان، مشعل هدایت‌بخش و سرمایه بزرگ کشور هستند. فرهنگ شهیدان و شهادت طلبی امروز کشور را در میدان‌های پرخطر و پر تهدید نجات داده و مسیر پیشرفت و آینده درخشان را در گام دوم فراهم کرده و باید این فرهنگ همواره زنده و گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی، ترویج یاس و ناامیدی و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور در ابعاد مختلف هستند، گرامیداشت، ترویج و توسعه و فرهنگ شهدا یک رسالت و تکلیفی خطیر و البته جهاد مقدس است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار