معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد؛

اجرای طرح ملی «لاله‌های روشن» در ۴۰ هزار مدرسه کشور

«باقرزاده» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه‌های طرح ملی «لاله‌های روشن» بیان کرد و گفت: این طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور اجرا شده است.
کد خبر: ۵۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 13March 2023

اجرای طرح ملی «لاله‌های روشن» در ۴۰ هزار مدرسه کشوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش امروز در اختتامیه سومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن در ساری با اشاره به اجرای طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور، لازمه مقابله با توطئه‌های دشمن را تبیین ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام بیان کرد و اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های مختلف جامعه منتقل کرد.

وی با بیان اینکه طرح ملی لاله‌های روشن گامی مهم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، آشنایی با سیره شهدا و ترویج فرهنگ ارزش‌های اسلامی را در جامعه مهم برشمرد و افزود: طرح ملی لاله‌های روشن تاکنون نتایج بسیار مثبتی داشته است.

باقرزاده با اشاره به اجرای طرح ملی لاله‌های روشن ویژه گرامیداشت ۴۰ هزار شهید دانش آموز فرهنگی گفت: این طرح از جمله برنامه‌های فرهنگی به شمار می‌رود و شهیدان در واقع روز مرگ و رحلت را خود انتخاب کردند.

وی الگوبرداری مکتب شهید و شهادت را از اهداف طرح بیان کرد و گفت: اکنون کشور‌های مختلف از الگو‌های ایثار و شهادت در جمهوری اسلامی ایران الگوگیری می‌کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اجرای سرود، دل نوشته، دکلمه و برپایی یادمان‌های شهیدان از جمله برنامه‌های طرح ملی لاله‌های روشن است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با الگوگیری از فرهنگ و ایثار و شهادت مقابل ظلم و جور ایستادگی کرده و دنیا نیز از این فرهنگ الگوگیری کرده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش مشارکت حداکثری دانش آموزان در طرح ملی لاله‌های روشن را از برنامه‌ها بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها