فرماندار فردیس:

دشمنان همواره از ایران اسلامی شکست خورده‌اند

«کاشفی» گفت: ملت بزرگ ایران هرگز جنگ طلب نبوده، اما به برکت قدرت ایمان و جانفشانی شهدا همواره در چهل و چهار سال گذشته روی دشمنان را سیاه کرده است.
کد خبر: ۵۷۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ - 14March 2023

دشمنان همواره از ایران اسلامی شکست خورده‌اند«خداداد کاشفی» فرماندار شهرستان فردیس در حاشیه نهمین اجلاسیه شهدای شهرستان فردیس و نخستین بازخوانی عملیات خیبر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: مردم ایران هرگز جنگ طلب نبوده‌اند و در جنگ تحمیلی نیز این ملت بزرگ در پی جنگ نبود و تنها از آب و خاک، ناموس و شرافت و آرمان‌های دینی و ملی خود دفاع کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به رغم اینکه جنگ طلب نیست اما همواره سیلی‌های سختی به دشمنان و جنگ‌طلبان زده و همواره در سال‌های پس از انقلاب به واسطه قدرت ایمان الهی و اسلامی رهبران و امامین انقلاب اسلامی اسباب روسیاهی و ذلت دشمنان را فراهم آورده است‌.

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه با نیت پلید خود ممکن است برگزاری یادواره‌های شهدا را جنگ طلبی تفسیر کنند، افزود: هدف از برپایی یادواره‌های شهدا جنگ طلبی نیست بلکه هدف از این یادواره‌ها یادآوری ارزش‌های زیبایی چون اتحاد، جانفشانی، ایثار و ولایت مداری ایران اسلامی به مردم و به ویژه نسل جوان است.

کاشفی با بیان اینکه ارزش‌های زیبای دفاع مقدس رمز پیروزی ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: امروز همچنان جنگ ادامه دارد و تنها نوع آن تغییر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در زمان دفاع مقدس دشمن عیان بود، عنوان کرد: امروز دشمن با تحمیل یک جنگ ترکیبی و رسانه‌ای کثیف به خانه‌های ما نفوذ کرده و لازم است نسل جوان با آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس در برابر نفوذ دشمنان خود را به ابزار بصیرت مسلح کند و برپایی این یادواره های شهدا بهترین فرصت در این زمینه است.

کاشفی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه معرفی ارزش‌های شهدا کمتر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: معرفی فرهنگ و آرمان‌های شهدا حداقل کاری است که می‌توان در جهت ادای دین به شهدا انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار