رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

محفل انس و مودت رزمندگان به مناسبت روز شهدا در اردبیل برگزار و از کتاب «لیلای مجنون» رونمایی شد.
کد خبر: ۵۷۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ - 14March 2023

رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شب گذشته محفل انس و مودت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد.

در این آیین که به همت ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی و مسئولان استانی و شهرستانی و جمع کثیری از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، «داور نوری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، امنیت و آرامش و پیشرفت‌های کشور را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان دانست و بر ادامه راه شهدا و تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

در ادامه این مراسم، سردار سرتیپ پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غری کشور طی سخنانی با اشاره به زیرکی دشمنان نظام و انقلاب در برنامه‌ریزی برای ایجاد اختلال در پیشرفت نظام، بصیرت را عامل خنثی کننده دسیسه‌های آنان دانست.

بابازاده افزود: دفاع مقدس نماد و محور وحدت است و تبیین ارزش های دفاع مقدس مانند یک نهضت جهادی بر همگان واجب است.

در این مراسم از کتاب «لیلای مجنون» مجموعه خاطرات آزاده جانباز «سید محمود پور موسوی» از آزادگان عملیات خیبر به نویسندگی «فرانک انصاری» از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که توسط انتشارات خط هشت به چاپ رسیده است رونمایی شد.

همچنین از 5 اثر مستند نگاری و چندین اثر موشن گرافی و فیلم مستند از تولیدات بنیاد شهید استان نیز پرده‌برداری شد.

اجرای سرود و پخش کلیپ و خاطره گویی توسط «غلام عسگر کریمیان»، «صادق پام» و «یاور اسماعیل نژاد» از پیشکسوتان دفاع مقدس استان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها