فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آن‌ها وظیفه همگانی است

امیر سرتیپ دوم «پرویز» با بیان اینکه امنیت، صلابت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثار خانواده‌های آنان است، گفت: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های آنان است تا در قیامت شرمنده شهیدان نشویم.
کد خبر: ۵۷۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ - 14March 2023

حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های آنان از وظابف ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در دیدار با خانواده شهید «حامد توکلی»، اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان است که با صبر و بردباری نقش به‌سزایی در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی با بیان اینکه اگر ایثار، فداکاری و روحیه شهادت‌طلبی شهدا نبود آرامش و اقتدار امروز را نداشتیم، افزود: ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های ایثارگران است و کمترین وظیفه ما تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق بیان داشت: شهدا در بستر خانواده‌ای که شما والدین فراهم آورده بودید رشد کردند و به تعبیری کار اصلی را شما انجام دادید که آن‌ها را به این شکل تربیت کردید و یقینا شما نزد خداوند متعال مقام والایی دارید و نور چشم مردم، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیز هستید.

پرویز با بیان اینکه امنیت، صلابت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثار خانواده‌های آنان است، اظهار داشت: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های آنان است تا در قیامت شرمنده شهیدان نشویم.

وی گفت: همه نیروهای ارتش در خط مقدم دفاع از کشور جانانه ایستادگی می‌کنند و پدافند هوایی نیز به دلیل وظیفه و نوع مأموریتی که بر عهده دارد مثل دوران دفاع مقدس همچنان در خط مقدم است و به صورت ۲۴ ساعته و لحظه به لحظه مشغول حراست از آسمان کشور است.

حجت‌الاسلام «روشندل بیلندی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق نیز در این دیدار با تجلیل از مقاومت و صبر خانواده معظم شهدا، گفت: خانواده شهدا با ایثار وفداکاری، فرزندان خود را در راه خدا و دفاع از کشور تقدیم کردند و این جلوه بی‌بدیل ایثار است.

وی متذکر شد: بزرگداشت روز شهید بزرگداشت فرهنگ ایثار ومقاومت است و برهمه واجب است با گرامیداشت این روز، قدردان شهدا و خانواده معزز آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار