دیدار رییس فدراسیون تکواندو با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان

«ساعی» رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با «دانشمند» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان دیدار کرد.
کد خبر: ۵۷۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ - 14March 2023

دیدار رییس فدراسیون تکواندو با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درهرمزگان

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «هادی ساعی» رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران باتفاق دکتر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و اعضای هیات تکواندو استان با منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درهرمزگان دیدار کرد.

دانشمند در این دیدار اظهار داشت: رشته تکواندو یک رشته المپیکی مهم برای ورزش ایران است که بر همین اساس هر گونه کمکی که در استان برای این رشته و دیگر رشته های ورزشی لازم باشد، همکاری خواهیم داشت.

ریاست فدراسیون تکواندو در این جلسه ضمن تشکر از حمایتهای مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در هرمزگان در رشته تکواندو، خاطرنشان کرد: این آمادگی در فدراسیون تکواندو وجود دارد که دوره‌های تکواندو را با حضور مربیان برجسته در استان هرمزگان برگزار کنیم تاورزشکاران تکواندوکار استان خود را به روز کنند.

رییس فدراسیون تکواندو همچنین برای حضور ملی‌پوشان و تیم‌های ملی در استان هرمزگان و برگزاری تمرینات مشترک با تکواندوکاران هرمزگانی اعلام آمادگی کرد.

 در پایان این دیدار ساعی ریاست فدراسیون تکواندو به پاس همکاری های صمیمانه منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان تندیسی به رسم یادبود اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها