مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر مطرح کرد؛

عرضه محصولات بازارگاه «بامک» به قیمت کارخانه/ عملیاتی شدن اقتصاد رهنما در سازمان اقتصادی کوثر

فخاری در آیین افتتاح بازارگاه «بامک»، بازار مشترک کوثر، گفت: خانواده‌هایی که کارت الکترونیکی را دریافت کرده‌اند از روز ۲۳ اسفند می‌توانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنند. مبلغ شارژ کارت‌ها در ابتدا حداقل ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون تومان است. قیمت کالا‌های موجود در بامک نیز برابر با قیمت کارخانه است که خانواده‌ها با سفارش اقلام مورد نیاز خود، کالای خریداری شده را می‌توانند در درب خانه خویش تحویل بگیرند.
کد خبر: ۵۷۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ - 14March 2023

عملیاتی شدن اقتصاد رهنما در سازمان اقتصادی کوثر/عرضه محصولات بازارگاه «بامک» به قیمت کارخانهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «ناصر فخاری» مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر روز گذشته (دوشنبه) در آیین افتتاح بازارگاه «بامک» ـ بازار مشترک کوثر ـ با اشاره به تقارن مبارک راه‌اندازی این بازار با روز شهدا اظهار داشت: اقتصاد رهنما شامل پنج بخش رفاه، هوشمندسازی، نوآوری، مولدسازی و استعدادیابی است.

وی تصریح کرد: جامعه هدف سامانه بامک شامل صد هزار خانواده معظم شهید و ایثارگر است و در مرحله اول به صورت آزمایشی پنج هزار کارت و کیف پول الکترونیکی میان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توزیع می‌شود.

فخاری ادامه داد: خانواده‌هایی که کارت الکترونیکی را دریافت کرده‌اند از روز سه‌شنبه (۲۳ اسفند) می‌توانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنند. مبلغ شارژ کارت‌ها در ابتدا حداقل ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون تومان است. قیمت کالا‌های موجود در بامک نیز برابر با قیمت کارخانه است که خانواده‌ها با سفارش اقلام مورد نیاز خود، کالای خریداری شده را می‌توانند در درب خانه خویش تحویل بگیرند.

در بخش دیگری از این مراسم، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد این مجموعه تولیدی را در زمره صد شرکت کشت و صنعت برتر جهان و در زمره تراز جهانی برشمرد.

«ابراهیم غلامی» مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد اظهار داشت: با حمایت سازمان اقتصادی کوثر، امروزه شاهد این هستیم که کشت و صنعت شریف‌آباد یکی از برترین شرکت‌های تولیدی و سودآور کشور شده است.

وی ادامه داد: توجه به پنج محور اصلی اقتصاد رهنما یعنی رفاه، هوشمندسازی، نوآوری، مولدسازی و استعدادیابی باعث شده تا کشت و صنعت شریف‌آباد مسیر رشد و توسعه اقتصادی را با موفقیت طی کند.

گفتنی است؛ پس از این مراسم فروشگاه بزرگ بازار مشترک کوثر (بامک) در سه راه آذری و شعبه دیگر این بازار در سه‌راه «امین‌حضور» برای عرضه محصولات شهاب راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار