فرمانده انتظامی گیلان:

طرح نوروزی پلیس گیلان با هدف کنترل ترافیک و ایمنی عبور و مرور آغاز شد

سردار «ملکی» با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس در استان با هدف کنترل ترافیک و ایمنی عبور و مرور گفت: تسریع در رفع نواقص جاده‌ای لازمه اجرای هرچه بهتر این طرح است.
کد خبر: ۵۷۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ - 14March 2023

طرح نوروزی پلیس گیلان با هدف کنترل ترافیک و ایمنی عبور و مرور آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی استان گیلان اظهار داشت: این طرح تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ با تمرکز بر محور‌های پر تردد و حادثه‌خیز در معابر برون‌شهری استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۳۳۲ نفر از ماموران پلیس‌راه استان در قالب ۶۵ تیم گشت روزانه تصریح کرد: علاوه بر این تعداد، ۱۰ دستگاه امدادی دیگر با به‌کارگیری ۲ هزار و ۱۴۹ نفر همراه با ۳۹۱ دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در سطح استان حضور می‌یابند.

سردار ملکی به مشارکت ۲۷۶ پایگاه امدادی ثابت و سیار در طرح نوروزی اشاره و بیان کرد: این طرح با هدف مدیریت، کنترل ترافیک و تامین ایمنی عبور و مرور در استان اجرا می‌شود.

وی تسریع در رفع نواقص جاده‌ای و ارتقاء ایمنی معابر برون‌شهری را لازمه اجرای هرچه بهتر این طرح دانست و اذعان داشت: مدیریت هماهنگ حوادث جاده‌ای با همکاری دستگاه‌ها و گروه‌های امدادی استان و اطلاع‌رسانی وضعیت ترافیک از طریق رسانه ملی موجب رضایتمندی بیشتر مسافران نوروزی و شهروندان خواهد شد.

استاندار گیلان نیز در این مراسم شناسایی نقاط حادثه‌خیز را ضروری دانست و اظهار داشت: بیش از ۴۲ میلیون مسافر در ۶ ماهه نخست سال گذشته وارد استان شدند و در چند روز اخیر نیز ۱۶۷ هزار خودرو وارد استان شدند و پیش‌بینی می‌شود نوروز امسال شاهد گردشگران بسیار در استان باشیم.

اسدالله عباسی با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در نقاط مختلف استان گفت: امیدواریم این مراسم دیرینه و سنتی با مراقبت‌های لازم و تدابیر نیرو‌های انتظامی و امدادی به بهترین شکل مدیریت و از پیشامد‌های ناگوار جلوگیری شود.

وی کنترل محور‌های ورودی و مواصلاتی استان توسط پلیس را ضروری دانست و بیان کرد: تمرکز بر محور‌های ورودی و مواصلاتی استان و عوارضی‌های بین‌راهی موجب پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی، ارتقاء ایمنی، افزایش رضایت‌مندی مسافران می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها