فرماندار بهار:

هنرمندان با هنرشان به انقلاب اسلامی کمک کنند

«نباتی» گفت: ما معتقدیم، هنرمندان با هنرشان می‌توانند به انقلاب کمک کنند و هنرمندان شهرستان بهار نیز هنرمندانی متعهد، ناب هستند که این‌چنین در خط انقلاب بوده‌اند.
کد خبر: ۵۷۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ - 14March 2023

هنرمندان با هنر به انقلاب اسلامی کمک کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره جایزه ادبی استان همدان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار، در بخش‌های شعر (قبل‌از نیما) و (بعد از نیما)، داستان کوتاه، کتاب در مجتمع فرهنگی هنری آیت الله بهاری شهرستان بهار برگزار شد. 

«روح‌الله نباتی» فرماندار شهرستان بهار در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره جایزه ادبی استان همدان، اظهار داشت: برگزاری این رویدادها در شهرستان بهار باعث مباهات و افتخار ما است و تا جایی که بتوانیم از هنرمندان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: امسال یکی از سال‌های پرکار در حوزه فرهنگ و برگزاری جشنواره‌های هنری برای شهرستان بود و باید شهرستان بهار را به مرکز تحولات در همه حوزه‌ها ادبیات، اقتصادی، علمی و غیره تبدیل کنیم و این جشنواره فرصتی برای شهرستان است و این جشنواره باید خروجی خوبی داشته باشد.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: ما معتقدیم، هنرمندان با هنرشان می‌توانند به انقلاب کمک کنند و هنرمندان شهرستان بهار نیز هنرمندانی متعهد، ناب هستند که این‌چنین در خط انقلاب بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار