استاندار مرکزی:

تلاش برای تأمین امنیت و خدمت به مردم توقف‌ناپذیر است

مخلص الائمه گفت: تلاش برای تأمین امنیت و خدمت به مردم توسط دستگاه‌های اداری و نیروهای نظامی و انتظامی توقف‌ناپذیر است
کد خبر: ۵۷۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 14March 2023

تلاش برای تأمین امنیت و خدمت به مردم توقف‌ناپذیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی امروز (سه شنبه) در رزمایش انتظامی نوروزی استان مرکزی گفت: تلاش برای تأمین امنیت و خدمت به مردم توسط دستگاه‌های اداری و نیروهای نظامی و انتظامی توقف‌ناپذیر است و امروز بار دیگر برای تجدید میثاق جهت خدمت‌رسانی به مردم حاضر شدیم.

مخلص الائمه اظهار کرد: فرا رسیدن ایام سال جدید به ما یادآوری می‌کند که باید همواره از فرصت‌هایی که در اختیار داریم در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم و تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان که تقارن مبارک بهار طبیعت با بهار معنویت است این فرصت را دوچندان کرده که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: پدیده قاچاق کالا و خودروهای قاچاق با وجود اینکه این استان مقصد و مبدأ قاچاق کالا نیست مشکلاتی را برای استان به وجود آورده و جاده‌های استان را ناامن کرده‌اند.

استاندار مرکزی افزود: استان مرکزی درراه مبارزه با قاچاق شهدا بسیاری را تقدیم اسلام و قرآن کرده و تعدادی از همشهریان نیز براثر این پدیده در جاده‌های استان جان خود را ازدست‌داده‌اند.

مخلص الائمه بیان کرد: خودروهای قاچاق بر علاوه بر اینکه مشکلاتی را برای خانواده خود به وجود آورده‌اند دردسرهایی را برای مردم و مسافران عبوری از جاده‌های این استان نیز به وجود آورده است.

وی گفت: پلیس امنیت استان با تلاش و کوشش همواره جاده‌های استان را برای این افراد ناامن کرده و استان جز سه استان برتر درزمینهٔ مبارزه با قاچاق کالا قرارگرفته است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: دستگاه‌های انتظامی و نظامی باید با همکاری سایر دستگاه‌ها در راستای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش حوادث جاده‌ای زمینه کاهش ورود این خودروها به استان را فراهم کنند.

مخلص الائمه گفت: همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های فعال در زمینه طرح انتظامی نوروزی استان مرکزی یک ضرورت مهم است و دستگاه‌های فعال در این طرح باید با همکاری و هم‌افزایی هرچه بیشتر زمینه خدمت‌رسانی به مسافران و مردم را در جاده‌های استان فراهم کنند.

وی افزود: همدلی دستگاه‌های فعال در طرح انتظامی نوروزی استان مرکزی کلید ارائه خدمات شایسته به مسافران و مردم است و دستگاه‌های فعال در این طرح باید با همدلی هرچه بیشتر باید علاوه بر تلاش و کوشش در ارائه خدمت در حوزه مأموریت خود، در سایر حوزه‌ها نیز فعال باشند.

استاندار مرکزی بیان کرد: استان مرکزی به دلیل قرار گرفتن در سه راه شمال به جنوب و غرب به شرق جز سه استان پرتردد کشور بوده و نیاز است با افزایش نظارت‌ها و حضور هر چه بیشتر پلیس در جاده‌ها و افزایش ایمنی جاده‌ها زمینه کاهش تصادفات رانندگی در جاده‌های استان فراهم می‌کند.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌ها و اقدامات انجام‌شده در مدت یک سال اخیر در جاده‌های استان، جاده‌های این استان به دلیل عقب‌افتادگی‌های گذشته از ایمنی و کیفیت لازم برخوردار نیستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار