فرمانده انتظامی استان مرکزی:

پلیس خادم مردم است

سردار رفیعی‌کیا گفت: پلیس خادم مردم است و همه خدمات پلیس به مردم بی‌منت انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 14March 2023
پلیس خادم مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک،سردار «هادی رفیعی کیا» امروز سه شنبه در رزمایش انتظامی _ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ اظهار داشت: اخیراً طرح زمستانه به پایان رسیده و اکنون شاهد آغاز طرح نوروزی انتظامی - ترافیکی هستیم که در این طرح‌ها تمام دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان زحمات طاقت فرسایی را متحمل می‌شوند.
 
وی افزود: در بخش‌های ایمنی و کنترل و هوشمندسازی راه‌ها و …اقدامات خوبی شده و تداوم این اقدامات به جد در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: طرح نوروزی از امروز آغاز و به مدت ۲۲ روز تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.
 
رفیعی کیا با اشاره به توسعه ناوگان موتوری و خودرویی بیان کرد: ۱۷۰ گشت خودرویی و موتوری پلیس در این ایام در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادرسان گشت زنی خواهند کرد و در صورت لزوم امکان افزایش نیز وجود خواهد داشت، روزانه بین ۴۵۰ تا ۴۷۰ نفر از همکاران پلیس در راه‌های عبور و مرور استان بکارگیری می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: در نوروز ۱۴۰۱؛ علت ۲۹ درصد تصادفات راکبین موتور سوار و ۲۹ درصد فوتی‌ها عابرین پیاده بوده‌اند لذا تقاضا می‌شود مردم رعایت قوانین و مقررات را مورد توجه ویژه قرار دهند. پلیس آنچه در توان دارد به عنوان خدمات شبانه روزی و مضاعف به مردم ارائه خواهد داد و پلیس خادم مردم است و همه خدمات پلیس به مردم بی منت انجام می شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها