رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مردم ایران در ۱۲ فروردین پایه‌های مردمی انقلاب اسلامی را مستحکم کردند

حجت‌الاسلام خلیلی گفت: ملت ایران با رأی قاطع در ۱۲ فروردین ریشه نظام استبدادی و طاغوت را از کشور برچیدند و پایه‌های مردمی انقلاب اسلامی را مستحکم کردند.
کد خبر: ۵۷۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 14March 2023

مردم ایران در ۱۲ فروردین پایه‌های مردمی انقلاب اسلامی را مستحکم کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام«هادی خلیلی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست گرامیداشت روز جهانی قدس و تجلیل از دستگاه‌های برتر در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ۱۲ فروردین یکی از مهمترین رویدادهای انقلاب است که بزرگترین همه پرسی تاریخ کشور توسط مردم رقم زد و تجلی حکومت عدل الهی و روز سربلندی و عزت ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: ملت ایران با رأی قاطع در ۱۲ فروردین ریشه نظام استبدادی و طاغوت را از کشور برچیدند و پایه‌های مردمی انقلاب اسلامی را مستحکم کردند.

وی ادامه داد: امروز با توجه به توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی تبیین رویدادها و حماسه‌های انقلاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و روز ۱۲ فروردین ماه یکی از رویدادهای مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.

خلیلی تأکید کرد: ملت ایران در ۱۲ فروردین ماه پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند و تبیین این روز مهم وحدت ملی و یکپارچگی را محقق خواهد کرد و ظرفیتی مناسب برای انسجام کشور است.

وی بیان کرد: همه دلسوزان و علاقمندان به نظام اسلامی در راستای تحقق جهاد تبیین که از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است تلاش جدی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای یوم برنامه‌های یوم الله روز قدس با توجه به کارگروه‌های تخصصی در حال انجام است و راهپیمایی باشکوه مردم روزه دار انجام خواهد شد که جزئیات آن در نشست‌های آینده بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها