استاندار مرکزی مطرح کرد؛

لزوم تبیین رویداد هویت‌ساز ۱۲ فروردین برای نوجوانان

مخلص‌الائمه گفت: تبیین رویداد هویت‌ساز ۱۲ فروردین برای نوجوانان مورد توجه باشد.
کد خبر: ۵۷۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ - 14March 2023

تبیین رویداد هویت ساز ۱۲ فروردین برای نوجوانان مورد توجه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی امروز (سه‌شنبه) در نشست گرامیداشت روز جهانی قدس و تجلیل از دستگاه‌های برتر در ایام الله دهه فجر با اشاره به حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌های مردمی و خودجوش و همه مردم استان مرکزی در ایام دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن خوش درخشیدند و پس از یک دوره کرونایی مردم با حضور معنادارشان حماسه بزرگی خلق کردند.

استاندار مرکزی افزود: علیرغم توطئه‌ها و فریب‌های دشمنان در فضای مجازی و امپراطوری دروغ رسانه‌ای شاهد اتفاقات خوبی در ایام الله دهه فجر رقم خورد و حضور باشکوه مردم نشان از بی اثر بودن عملیات روانی دشمنان بود و ملت ایران بار دیگر نشان دادند به بیگانگان بی اعتماد و وفادار به نظام اسلامی و ارزش‌ها هستند.

وی ادامه داد: استفاده از تجربیات ارزشمند برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن مورد توجه دستگاه‌های عضو ستاد دهه فجر استان باشد و بایستی نقاط قوت در برنامه‌های آینده تقویت و نقاط ضعف برطرف شوند.

مخلص الائمه با بیان اینکه بسیج عمومی برای ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز هم در سطح استان و هم در سطح کشور اتفاق می‌افتد، گفت: تمام تلاش این است تا مردم بتوانند با آسایش ایام تعطیلات را بگذرانند و تمرکز باید کاهش تصادفات باشد و البته این نیازمند همراهی و مشارکت مردم دارند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت روز ۱۲ فروردین بیان کرد: با توجه به مسئله با اهمیت روز ۱۲ فروردین نیاز است اقدامات تبیینی مورد توجه باشد چراکه ظرفیت تبیینی ۱۲ فروردین کمتر از دهه فجر نیست و رویداد مهم تاریخی و یوم الله انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران و رویدادی هویت ساز است، گفت: ۱۲ فرودین حلقه دهه فجر در انقلاب اسلامی را تکمیل می‌کند و باید از این ظرفیت که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است به خوبی استفاده شود و لذا رویکرد برنامه‌ها و سخنرانی باید تبیین این روز مهم باشد.

وی خاطر نشان کرد: پیام مناسبت‌های ملی و مذهبی باید به خوبی به جوانان و نوجوانان منتقل شود و نسل جدید باید با حماسه‌ها و رویدادهای هویت ساز انقلاب به خوبی آشنا شوند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها