ما متحدیم/ وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور دانش‌آموزان در عرصه‌هایی همچون راهیان نور آثار تربیتی دارد/ راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنکی است

نوری با بیان اینکه ورود دانش‌آموزان به عرصه‌هایی همچون راهیان نور خود آثار تربیتی دارد، گفت: راهیان نور یک سفر تربیتی و آموزش است و بهره زیادی برای دانش‌آموزان دارد.
کد خبر: ۵۷۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۳ - 23March 2023

راهیان نور یک سفر تربیتی و آموزش/ راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنکی استعلیرضا صحرایی/ «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری راهیان نور پس از فروکش کردن ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: باید از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بسیج مستضعفین به خصوص بسیج دانش‌آموزی تشکر ویژه‌ای برای برگزاری این عملیات بزرگ فرهنگی داشته باشم.

نوری با بیان اینکه آمار قابل توجهی از دانش آموزان در سال گذشته از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند، گفت: امسال در قالب راهیان نور و راهیان پیشرفت نیز دانش آموزان در مناطق عملیاتی حضوری پررنگ و جدی دارند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: با هماهنگی و هم‌افزایی همه مقدمات برای حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش‌آموزان برای حضور در یادمان‌های دفاع مقدس شده است.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا کنون هیچگونه مشکلی در حوزه‌های ایمنی و امنیتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: تاکید ما راهیان نور به صورت خانوادگی است و خانواده در کنار دانش‌آموزان خود در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ورود دانش‌آموزان به عرصه‌هایی همچون راهیان نور خود آثار تربیتی دارد، گفت: راهیان نور یک سفر تربیتی و آموزش است و بهره زیادی برای دانش‌آموزان دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها