یادداشت/ مینو جعفری ممتاز

ای کاش همچون خاک طلاییه در دیار ما هم بود

ای کاش بوی شهدا در فضای شهر‌ها هم استشمام می‌شد، ای کاش همچون خاک طلاییه در دیار ما هم بود و به عمق وجود افراد آرامش می‌بخشید. 
کد خبر: ۵۷۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ - 16March 2023

ای کاش همچون خاک طلاییه در دیار ما هم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مینو جعفری ممتاز» فعال رسانه‌ای؛ عجب لحظات نابی، عقربه‌های ساعت به تندی حرکت می‌کنند، لحظه‌ها این همه بی‌رحم نبودند‌!

آری قدم در کربلای ایران گذاشته‌ای، قدم در مکانی گذاشته‌ای که هزاران شهید مظلومانه در حالی که ذکر یازهرا (س) و یاحسین (ع) را بر لب‌های خود داشتند به دیدار یار شتافتند.

قدم در مکانی گذاشته‌ای که معنویت و شکوه خاک مقدس آن، آنچنان تحولی در قلب زائران ایجاد می‌کند که ره صدساله را یک شبه طی می‌کنند!

دختری که با شهدا عهد می‌بندد حجاب فاطمی داشته باشد، پسری که با شهدا عهد می‌‌بندد رهرو راه آنان باشد، پدر و مادری که با شهدا عهد می‌بندند فرزندانی صالح تربیت کنند و.....

آری جبهه‌ها شهر آسمانی بر روی زمین بودند که از زرق و برق دنیایی که دامن‌گیر شهرهای زمینی بود، دور ماندند. 

جبهه‌هایی که امروز وقتی بعد گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی، وقتی در آن قدم می‌گذاری بوی مدینه و تربت پاک حضرت زهرا (س) را حس می‌کنی.

پایت را که در شلمچه می‌گذاری نجوای یا زهرا (س) شهدا را می‌شنوی، ای کاش بوی شهدا در فضای شهر‌ها هم استشمام می‌شد، ای کاش همچون خاک طلاییه در دیار ما هم بود و به عمق وجود افراد آرامش می‌بخشید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار