فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا:

وصیت و سفارش شهدا برای همه نسل‌ها، رعایت عفاف و حجاب اسلامی است

سردار خادم سیدالشهدا گفت: تکلیف ما اجرای دستورات دین مبین اسلام با راهنمایی ولی فقیه است و خوشبختی دنیا و سعادت آخرت در همین تکلیف گرایی است؛ وصیت و سفارش شهدا برای همه نسل‌ها، رعایت عفاف و حجاب اسلامی برای بانوان است.
کد خبر: ۵۷۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 16March 2023

وصیت و سفارش شهدا برای همه نسل‌ها، رعایت عفاف و حجاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا شامگاه دیروز (چهارشنبه) در یادواره شهدای شهر تشان بهبهان اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای والامقام خوزستان و منطقه تشان را از یاد نخواهیم برد، شهدای گلگون کفن، جان خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران و به تکلیف شرعی و انسانی خود عمل کردند.

وی با تاکید بر اینکه ما هم باید به تبعیت از شهدا به تکلیف خود عمل کنیم، افزود: تکلیف ما اجرای دستورات دین مبین اسلام با راهنمایی ولی فقیه است و خوشبختی دنیا و سعادت آخرت در همین تکلیف گرایی است؛ وصیت و سفارش شهدا برای همه نسل‌ها، رعایت عفاف و حجاب اسلامی برای بانوان است.

سردار خادم سیدالشهدا گفت: آمریکا از طریق فضای مجازی با کمک اعوان و انصارش، شعار ساختگی «زن، زندگی و آزادی» را ترویج داد تا ایران اسلامی متحد و مقتدر را دچار ضعف کند اما کور خوانده است.

فرمانده قرارگاه کربلا بیان کرد: دین اسلام ادای احترام به مقام ارزشمند مادر را توصیه می‌کند و غرب به رهبری امپریالیسم جهانی، درصدد بی عفافی، بی حجابی و بی‌بندوباری و بی ارزش کردن جایگاه زن و مادر در خانواده است.

وی افزود: دشمن از ابتدا با طرح‌ریزی‌های افرادی چون فوکویاما، برژینسکی، رایس و دیگر ایده پردازانش به دنبال شکست و تکه تکه سازی ایران پهناور بود اما با جانفشانی شهدای سرفراز و رزمندگان دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت باز هم از پایتخت مقاومت اسلامی جهان یعنی ایران شکست خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار