مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی در جمع کارکنان بنیاد شهید ملکان:

حفظ معنویتِ بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تاکید است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: تلاش کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در حفظ معنویت این نهاد انقلابی مورد تاکید است.
کد خبر: ۵۷۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ - 16March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی در واپسین برنامۀ سفرش به ملکان در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان حضور یافت و طی سخنانی گفت: نباید بنیاد شهید و امور ایثارگران گرفتار مادّیات شود چراکه سنخِ ماموریت اصلی این بنیاد یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سنخ مادیات نیست.
 
وی با تبیین ابعاد پراهمیت بودن بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآوری کرد: به فرمودۀ امام راحل، بنیاد شهید افضل نهادهاست و در آن به افضلِ انسان ها یعنی ایثارگران عزیز خدمات رسانی می شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اضافه کرد: کارکنان این نهاد انقلابی اگر با معنویت سر کارشان حاضر نشوند و انگیزۀ الهی در خدمت نداشته باشند، توفیقی به دست نخواهند آورد.
 
وی با اشاره به تودیع آقای دیانتی از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ملکان و معرفیِ آقای عبدی به عنوان جایگزین او، از کارکنان این بنیاد خواست همکاری تنگاتنگ با او را در دستور کار خود داشته باشند.
 
ابوالفتح زاده ضمن قدردانی از خدمات رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس جدید این بنیاد را به ارتباط گیری عمیق با معاونت ها و ادارات ستاد استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی توصیه و اظهار کرد: امید ایثارگران، خادمان آنان در بنیاد شهید و امور ایثارگران است و اگر ما نتوانیم حق آنان، چه در بُعد معنوی و چه در بُعد مادّی را از ستاد مرکزی و یا ستاد استانی وصول کنیم، مدیون ایشان خواهیم شد.
 
وی همچنین رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ملکان را اکیداً به برنامه ریزی برای دیدارهای منظم با آحاد خانواده های ایثارگران از جمله برادران و خواهران شهدای والامقام سفارش کرد.
 
در پایان این جلسه لوح سپاس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و همچنین لوح تبریکِ تهیه شده توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ملکان بابت بازنشستگی رسول دیانتی به همراه حُکم انتصاب محمد عبدی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ملکان، در حضور کارکنان این نهاد به نامبردگان اهدا شد.
 
در این آئین «محمد عبدی» به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان معرفی و از خدمات شش سالۀ «رسول دیانتی» رئیس پیشین این بنیاد که به افتخار بزنشستگی نائل آمده، قدردانی شده بود.

محمد عبدی، متولد 1357 ملکان و دانش آموختۀ کارشناسی ارشد فقه و حقوق است و پیش از این به عنوان یکی از فرماندهان میانی سپاه ملکان به خدمت اشتغال داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی قبل از حضور در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران ملکان، از صندوق کارآفرینی امید که در طبقۀ پایین این بنیاد مستقر است، بازدید و با کارکنان این صندوق دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار