مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان:

۴ فیلم درباره چهار شهید شاخص استان به زودی تولید می‌شود

سرهنگ «حبیبی» با اشاره به تولید 20 عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس با همکاری معاونت صدا و سیمای مرکز گیلان، گفت: به زودی چهار فیلم درباره چهار شهید شاخص استان تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 16March 2023

۴ فیلم درباره چهار شهید شاخص استان به زودی تولید می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان امروز در مراسم رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس با همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به نگاه مملو از امید رهبر معظم انقلاب به پیشرفت‌های عرصه‌های علمی، نظامی، فناوری و پزشکی کشور، اظهار داشت: ایشان درباره دفاع مقدس گفتند ظرفیت دفاع مقدس آن قدر بالاست که تا ۵۰ سال دیگر جای کار داریم.

وی با بیان اینکه هنر یکی از ابزار‌های ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس اعم از فیلم و سریال و تئاتر و... جزو پر مخاطب‌ترین و اثرگذارترین آثار هنری است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان تشنه فرهنگ و معارف دفاع مقدس هستند گفت: ابزار هنری می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه دارد و به آیندگان انتقال دهد.

حبیبی با اشاره به کارگشا بودن پیام‌های دفاع مقدس برای حل مسائل امروز جامعه خاطرنشان کرد: در جهاد علمی، اقتصادی و جهاد فرهنگی و جهاد سبک زندگی باید با الگو‌های دفاع مقدسی پیش برویم تا به پیروزی برسیم.

وی بسیاری از مشکلات کشور را به تاسی از آموزه‌های دفاع مقدس قابل حل دانست و اضافه کرد: وحدت کلیدواژه دفاع مقدس است و باید از این آموزه در شرایط حساس جامعه کمک بگیریم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به تولید ۲۰ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس با همکاری معاونت صدا و سیمای مرکز گیلان، گفت: به زودی چهار فیلم درباره چهار شهید شاخص استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه اخیر از ۷۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به بیش از ۷۰۰۰ عنوان رسیدیم، تاکید کرد: تاکنون ۲۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان تولید شده که ۶۱ عنوان از تولیدات امسال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار