مفتی عمان:

توافق تهران و ریاض، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت

احمد بن حمد الخلیلی با تأکید بر لزوم حفظ صلح و وفاق در منطقه، گفت که توافق ایران و عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت.
کد خبر: ۵۷۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 17March 2023

مفتی عمان: توافق تهران و ریاض، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداختبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان اخیرا در پیامی که در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر منتشر کرد، به روابط ایران و عربستان سعودی پرداخت.

بنابر گزارش امروز (جمعه) وبگاه «الخلیج اونلاین»، مفتی عمان گفت که ارکان رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی بعد از توافق ایران و عربستان سعودی به لرزه درآمد و در دل‌هایشان وحشت افتاد. الخلیلی اضافه کرد: «رژیم صهیونیستی به یقین رسید که این توافق زنگ رفتن ابدی آن‌هاست.»

او در ادامه از تمامی طرف‌ها خواست که تقوای خدا را پیشه کنند و صلح و وفاق را حفظ نمایند، چراکه مسلمانان برادر یکدیگر هستند و نباید به برادر خود ستم کنند و او را تنها بگذارند و تحقیر نمایند.

مفتی عمان افزود: «ما وحدت میان برادران منطقه را گرامی می‌داریم و از الفت و وفاق میان آن‌ها استقبال می‌نماییم و خواستار همکاری در این زمینه هستیم.»

او همچنین در بخش دیگری از سخنانش از نقش عمان در توافق ایران و عربستان سعودی تشکر و قدردانی کرد و در عین حال اظهار داشت: «این رسالتی است که عمان از اجداد خود در طول تاریخ به ارث برده است.»

ایران و عربستان سعودی، جمعه هفته گذشته، با میانجیگری چین روابط دیپلماتیک خود را ازسرگرفتند. در این توافق آمده بود که روابط تهران و ریاض و بازگشایی متقابل سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های آن‌ها حداکثر طی دو ماه آینده صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها