نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مطرح کرد؛

نقش کلیدی کتاب‌های فاخر در ترویج فرهنگ اسلامی

«حاجی بابایی» گفت: ما نتوانستیم انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم. کتاب‌های فاخر می‌توانند نقش کلیدی و اساسی در ترویج انقلاب و فرهنگ اسلامی داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ - 17March 2023

نقش کلیدی کتاب‌های فاخر در ترویج فرهنگ اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم تجلیل از مدیران و روسای دانشگاه‌های حامی در برگزاری همایش بین‌المللی «نهضت ترجمه» با حضور «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر  علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

«حمیدرضا حاجی بابایی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: ما نتوانستیم انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم. کتاب‌های فاخر می‌توانند نقش کلیدی و اساسی در ترویج انقلاب و فرهنگ اسلامی داشته باشد.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که باید کتاب تولید کنیم نه چندین کتاب، اگر یک کتاب بتواند تاثیرگذار باشد و آن را تبلیغ کنیم و به اطلاع عموم برسانیم، نقش هزاران کتاب را ایفا می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین خاطرنشان کرد: باید به برخی بفهمانیم که انقلاب بسیار گران تمام شده تا به این نقطه رسیده است. اینکه انقلابی تشکیل شود و هزاران نفر برای حفظ آن خون دهند بسیار سخت است.

وی متذکر شد: اگر هزینه‌های انقلاب را بتوانیم بازخوانی کنیم شاید خیلی مشکلات حل شود و بسیاری از نگاه‌ها نسبت به انقلاب تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها