مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

نگاه برگزارکنندگان همایش «نهضت ترجمه»، جهادی است

سردار «ظفری» گفت: افرادی که در برگزاری همایش «نهضت ترجمه» مشارکت کردند وظایف سازمانی تعریف شده نداشتند و نگاه رسالتی نسبت به آن داشتند و باید این نوع نگاه را قدر دانست.
کد خبر: ۵۷۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 17March 2023

نگاه رسالتی برگزار کنندگان همایش «نهضت ترجمه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم تجلیل از مدیران و روسای دانشگاه‌های حامی در برگزاری همایش بین‌المللی «نهضت ترجمه» با حضور «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در این مراسم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به «نهضت ترجمه» اظهار داشت: گاهی اوقات به واژه‌های مورد تاکید رهبر انقلاب توجه نمی‌کنیم، وقتی ایشان به راه اندازی «نهضت ترجمه» اشاره می‌کنند یعنی باید یک فراگیری در این خصوص انجام شود.

وی افزود: جامعه دو نگرش به اهداف انقلاب اسلامی دارد، یک نگرش این است جمهوری اسلامی تشکیل دادیم و نباید با دنیا کاری داشته باشیم و این یک نگاه ضعیفی است. نگاه دیگر این است که جمهوری اسلامی تشکیل دادیم و بنا است که صدها جمهوری اسلامی در سطح جهان تشکیل دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به سخنان امام راحل که اگر مسئولی به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشد خائن است، تصریح کرد: هدف شهید سلیمانی تشکیل حکومت جهانی بود و در این راستا تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه افرادی که همایش «نهضت ترجمه» را راه انداختند از حوزه ماموریتی عبور و وارد حوزه رسالت شدند، گفت: افرادی که در برگزاری این همایش مشارکت کردند وظایف سازمانی تعریف شده نداشتند و نگاه رسالتی نسبت به آن داشتند و باید این نوع نگاه را قدر دانست.

سردار ظفری تصریح کرد: صحنه‌هایی در این همایش خلق شد که اگر ثبت می‌شدند سال‌ها خوراک منطقه و خیلی از کشورها تامین می‌شد. وقتی دانشجوی افغانی می‌گوید فرق قربانیان شما با قربانیان ما در این است که شما رهبر دارید و قربانیان شما جهانی می‌شوند و اینکه یک دختر کرد اهل سلیمانیه عراق دست مادر شهید را می‌بوسد نشان از تاثیرگذاری این همایش دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها