امام جمعه زنجان:

مسئولان در راستای عمل به شعار سال تلاش کنند

آیت‌الله«خاتمی» گفت: باید در راستای عمل به شعار سال تلاش کنیم و از آن غافل نشویم.
کد خبر: ۵۷۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ - 17March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان یا تاکید بر اینکه در این روزهای مبارک باید به فکر نیازمندان و افراد کم بضاعت باشیم و نباید از آنها غافل شویم، اظهار کرد: اگر در جامعه نیازمندی را نمی‌شناسیم بهترین راه کمک از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امسال حلول سال جدید و بهار طبیعت با بهار دل‌ها و ماه پر خیر و برکت رمضان همراه شده است، افزود: ماه مبارک رمضان ماه پر خیر و برکت الهی که خداوند متعال بندگان خود را در آن به میهمانی دعوت کرده است و باید از این ماه نهایت استفاده و بهره را در نزدیکی به خداوند متعال و بالا بردن معنویات ببریم.

آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنان خود به سالروز ملی شدن صنعت نفت در ۲۹ اسفندماه اشاره کرد و با بیان اینکه نفت به همت بیداری مردم ملی شد، تصریح کرد: ثروت ملی کشور در اثر بیداری و آگاهی مردم و تلاش و زحمات علمای بزرگوار از دست انگلیس خارج شد، ولی مصدق پس از انگستان به آمریکایی‌ها تکیه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه در رابطه با مذاکرات ایران، عربستان با میانجیگری چین اشاره کرد و گفت: کشور چین اقتدار آمریکا را مانع منافع خود می‌داند و عربستان سعودی نیز متوجه شده است که آمریکایی‌ها تنها از آنان سوءاستفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه عربستان و ایران مشترکات فراوانی دارند که یکی از آنها دشمن مشترک است؛ بنابراین مصلحت کشور در این زمینه است، اظهار داشت: ایران باید با حفظ حکمت، عزت و مصلحت با همسایه‌های خود ارتباط داشته باشد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سال است که شعار سال را در محور اقتصاد تعیین می‌کنند که خوشبختانه پس از آن گام‌های خوبی برداشته شده است، افزود: باید در راستای عمل به شعار سال تلاش کنیم و از آن غافل نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار