ما متحدیم/ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

غرور ملی امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ دیروز شهدا است

سردار تنگسیری گفت: شهدا سند اعتبار و مایه فخر و آبروی ما هستند و غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های آنهاست.
کد خبر: ۵۷۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ - 18March 2023

غرور ملی امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ دیروز شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دیروز (جمعه) در یادمان والفجر در اروندکنار آبادان به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به زائران و کاروان‌های راهیان نور و برپایی نمایشگاه اقتدار دستاوردها و ظرفیت‌های نیروی دریایی سپاه در این یادمان حضور یافت و از زحمات خادمان و عناصر فعال یادمان‌های شهدا به ویژه یادمان شهدای والفجر هشت تشکر کرد.

وی در جمع زائران راهیان نور اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه در سال‌های اخیر امکانات رفاهی و اقدامات پشتیبانی در این یادمان برای ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی بهتر به زائران فراهم آورده و در آینده هم با اتخاذ تدابیر و اقدامات مؤثر، گام‌های بهتری برای بهبود و تقویت کیفیت و کمیت خدماتی و فضاسازی یادمان‌های شهدا برای حضور مردم در راهیان نور فراهم خواهیم کرد.

سردار تنگسیری جایگاه رفیع شهدا را ستودنی دانست و افزود: شهدا سند اعتبار و مایه فخر و آبروی ما هستند و غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های آنهاست که باید همیشه این مفاهیم ارزشی را در قالب جهاد تبیین به نسل‌های امروز و آیندگان به شایستگی منتقل کنیم.

عملیات بزرگ والفجر ۸ با رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» در جبهه جنوب در منطقه فاو و در وسعت ۸۰۰ کیلومتر مربع از ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۶۴ آغاز شد. در این عملیات هزاران تن از نیروهای ایرانی از رودخانه خروشان اروند گذشتند و در اولین روز عملیات، شهر مهم فاو را در جنوب شرقی عراق فتح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار