یادداشت/ سردار عبدالرضا مرادحاجتی

کوچک شدن شیطان بزرگ همزمان با بزرگ شدن غده سرطانی در کالبد صهیونیست

آری، بررسی اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که شیطان بزرگ در حال کوچک شدن و غده سرطانی در حال بزرگ شدن برای مقدمات از بین رفتن رژیم کودک کش اسرائیل است
کد خبر: ۵۷۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 18March 2023

کوچک شدن شیطان بزرگ همزمان با بزرگ شدن غده سرطانی در کالبد صهیونیستگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ ـ سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ این روزها در سطر خبرها، تیترهایی دیده می‌شوند که باید مورد بررسی و واکاوی بیشتر و بهتر قرار بگیرند.

تیترهایی امیدوار کننده برای ملت ایران و ناامید کننده برای دشمنانی که تا چندی پیش صدها نقشه برای نابودی و تجزیه ایران اسلامی کشیده بودند.

سکوت رسانه‌های بین‌المللی در خصوص اتفاقات اخیر نشان از این دارد که ما هنوز نتوانسته‌ایم بهره‌برداری‌های لازم رسانه ای را به نفع خودمان صادر کنیم و افکار عمومی دنیا را نسبت به حقایق رخ داده به تفکر واداریم و این یک ضعف اساسی در آفند رسانه ای ما است که باید تقویت شود.

ارتباط نوین ایران با عربستان، گشایشی جدید در روابط ایران با امارات، موفقیت‌های جبهه مقاومت در یمن، فلسطین و بسیاری نقاط دیگر، مانور مشترک دریایی ایران، چین و روسیه در آب‌های بین‌المللی، آشوب های اخیر در لانه عنکبوت، اعتراض‌های مردمی در بسیاری کشورهای اروپایی که تا چندی پیش مشوق آشوبگران در ایران بودند، همه نشان از ایجاد تحولاتی عظیم در منطقه خاورمیانه است که باعث شده معادلات بین‌المللی همه به نفع دیپلماسی ایران سوق پیدا کتند.

این همه موفقیت در طول کمتر از یک ماه آن هم پس از مدت‌ها تفرقه و آشوب در کشور دیگر بار به همه نشان داد که درخت تنومند انقلاب، با این نسیم‌ها و بادهای موسمی نمی‌لرزد بلکه این لانه عنکبوتی رژیم اسرائیل است که سخت در حال گسست و نابودی است.

آری، بررسی اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که شیطان بزرگ در حال کوچک شدن و غده سرطانی در حال بزرگ شدن برای مقدمات از بین رفتن رژیم کودک کش اسرائیل است و اینک رسالت رسانه‌های متعهد ما بر این است که کارشناسانه به این اتفاقات بپردازند و اجازه ندهند که تحلیل های مصلحتی نادرست بر افکار عمومی سایه بیفکند.

در حالی اتفاقات خوشایند عرصه بین‌الملل به نفع ایران اسلامی و به ضرر دشمنان در حال انجام است که هر روز شاهد اقتدار بیش از پیش حوزه نظامی و اقتصادی در کشور هستیم. ابزاری بازدارنده که دشمنان را متوجه صلابت ایران اسلامی در دفاع از آب، خاک و آرمان هایش دارد.

بی‌شک رسالت خطیر «جهاد تبیین» ایجاد می‌کند که همه کسانی که تریبون در اختیار دارند، این تحولات را با زبان ساده به خصوص به نسل نوجوان و جوان ما انتقال دهند و امید آفرینی کنند تا نسل جوان ما نسبت به مسائل پیرامون کشور آگاه تر شوند و سفسطه‌های مجازی و دروغین امپراطوری‌های رسانه ای غرب را به راحتی نپذیرند.

امیدواریم که هر چه خیر و صلاح کشور و جهان اسلام است در منطقه رخ دهد و هر چه سریعتر شاهد فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل و ضعف مفرط شیطان بزرگ در دنیا باشیم بلکه سایه آسایش و آرامش را مردم دنیا با وجود اتفاقات اخیر بیش از پیش لمس کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار