فرازی از وصیت نامه سردار شهید حمید تقوی‌فر:

انقلاب اسلامی آرزوی انبیاء الهی بوده است

انقلاب اسلامی که آرزوی انبیاء الهی، ائمه طاهرین و مومنین و مومنات و مستضعفین عالم بوده است؛ فراموش نشود از مساعدت و همکاری رهبری عزیز دست بر ندارید.
کد خبر: ۵۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ - 13November 2015

انقلاب اسلامی آرزوی انبیاء الهی بوده است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار حاج حمید تقویفر یکی از افتخارات منطقه «کوت عبدالله» مرکز شهرستان کارون و فرزند روستای «ابودبس» روستایی از توابع بخش مرکزی اهواز در درگیریهای منطقه «بلد» در استان صلاحالدین و در تاریخ 6 دی  93 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این سردار بزرگ که فرماندهی محور سامراء را بر عهده داشت در درگیری با تروریستهای تکفیری داعش به اسطورهای بیبدیل تبدیل شد.

دلاورمردیهای این مجاهد بزرگ در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان سند استقامت و پایداری ایرانیان در صحیفه تاریخ و خاطره زمان ثبت و ماندگار است. پدر ایشان در عملیات خیبر و برادرشان در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیدند.

مجاهد غیرتمند سالهای متمادی جهاد علیه مستکبران عالم، تنها مزدش شهادت بود تا با ریختن خون پاکش بر شنهای کربلا به مرید و مرادش لبیک بگوید. سردار حاج حمید تقویفر سال گذشته هدف تکتیرانداز تکفیری داعش قرار گرفت و به شهادت رسیدند.

وصیت نامه این شهید بزرگوار را در ادامه بخوانید:

به: همسر، فرزندان، بستگان

احتراماً

از همگی حلالیت میطلبم، خودم میدانم که عنصر خوبی نبودم و بعضاً وظیفه اسلامی خودم را نتوانستم انجام بدهم ولی تلاش کردم و می خواستم که خوب باشم و وظیفه اسلامی خود را نسبت به همه به نحو احسن انجام دهم.

لذا مجدداً از همگی حلالیت میطلبم. توصیه یک فرد مسلمان به بازماندگان: از دعای خیر فراموشم نکنید.

انقلاب اسلامی که آرزوی انبیاء الهی، ائمه طاهرین و مومنین و مومنات و مستضعفین عالم به رهبری امام خمینی(ره) و ایثار و فداکاری شهدا و خانواده آنها، جانبازان و خانواده محترم و امت شریف و مقاوم ایران اسلامی محقق شد فراموش نشود از مساعدت و همکاری رهبری عزیز دست بر ندارید.

در ثانی وحدت خودتان را فراموش نکنید. دنبال اجرای دستورات خداوند متعال و انبیاء و ائمه طاهرین باشید. بهانه برای تفرقه زیاد است و راحت میشود پیدا کرد که از یکدیگر فاصله بگیرید و رضایت شیطان و غضب الهی را فراهم نمایید. هنر این است که دنبال بهانه برای وصل و ارتباط باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار