تاکید حماس بر گزینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی

حماس بر گزینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت قاطع با نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 18March 2023

تاکید حماس بر گزینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، موسی ابومرزوق رئیس دایره روابط بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: گزینه مدنظر و مصلحت ما تشدید مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی است و مخالف قاطع نشست شرم الشیخ و هرگونه نشست دیگری با هدف آرام سازی اوضاع در اراضی اشغالی هستیم.

موسی ابومرزوق در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که طرف‌های اروپایی و آمریکایی در مورد جنایات رژیم صهیونیستی اظهارنظر می‌کنند، اما هیچ اقدامی برای اعمال فشار بر این رژیم جهت توقف این جنایات انجام نمی‌دهند.

ابومرزوق تصریح کرد: مشکل ما با همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، اطلاعاتی است که طرف فلسطینی در مورد مقاومت به دشمن می‌دهد. تشکیلات خودگردان بداند که همکاری و هماهنگی با ملت خودش بسیار مهم‌تر از همکاری با دشمن اشغالگر است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نشان کرد که فلسطینیان از شیخ خضر عدنان که در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده، حمایت می‌کنند.

موسی ابومرزوق اشاره کرد که دشمن صهیونیست حملات جدیدی را علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در پیش گرفته که پایه و اساس این حملات، تخریب خانه‌های آنان است و این به معنی ورود این منطقه به مرحله تازه‌ای است.

وی در رابطه با سفر به مسکو هم گفت که هدف ما از این سفر مشورت و گفتگو با مسئولان روسی در مورد تحولات بین الملل مرتبط با قضیه فلسطین است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار