رئیس جهاد دانشگاهی فارس با خانواده شهید «امیر رضا اولادی» دیدار کرد

در آستانه فرا رسیدن سال نو و در ایام بزرگداشت شهدا، «امیرحسین استقلال»، رئیس جهاددانشگاهی فارس با خانواده شهید مدافع امنیت، «امیر رضا اولادی»، یکی از شهدای اغتشاشات اخیر در شیراز دیدار کرد.
کد خبر: ۵۷۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ - 18March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، در آستانه فرا رسیدن سال نو و در ایام بزرگداشت شهدا، «امیرحسین استقلال»، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز ۲۷ اسفندماه با خانواده شهید مدافع امنیت، «امیر رضا اولادی» یکی از شهدای اغتشاشات اخیر در شیراز دیدار کرد.

زهرا اولادی، مادر شهید اولادی نیز در دیدار گفت:‌ امیررضا متولد سال ۱۳۷۷ بود که تحصیلات خود را در رشته مکانیک خودرو در دانشگاه به اتمام رساند اما از آنجایی که به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا بسیار معتقد بود، با بسیج همکاری فعالی داشت تا اینکه در تاریخ ۳۱ شهریورماه سال جاری توسط اغتشاشگران در شیراز به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه امیررضا ۱۴ سال در بسیج خدمت کرد،‌گفت:‌ فرزند شهیدم حتی زمانی که به سن تکلیف نرسیده بود، اهتمام فراوانی به انجام واجبات اعم از اقامه نماز و روزه داشت و قرآن را به لحن بسیار زیبایی تلاوت می‌کرد.

اولادی تصریح کرد: فرزند شهیدم سه ویژگی بسیار شاخصی داشت که به نظر همین سه ویژگی موجب توفیق شهادت ایشان شد؛ یکی شوخ طبعی و گشاده‌رویی ایشان، دوم بسیار شجاع و نترس بود و سوم اینکه هیچ دلبستگی به این دنیا نداشت.

مادر شهید اولادی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه مسئله عفاف و حجاب برای خانواده‌های شهدا بسیار مهم است، ابراز امیدواری کرد که خداوند تمام جوانان این مرز و بوم را حفظ کرده و همه آن‌ها تبدیل به یاران امام زمان (عج) شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب و اسلام هنوز نیاز به ایثار و فداکاری دارد، افزود: خانواده شهدا غریب هستند اما شهدای امنیت بسیار غریب‌‌تر هستند که امیدواریم این غبار غربت از چهره خانواده‌های شهدا زدوده شود.

عسکر اولادی، پدر شهید اولادی هم در این دیدار گفت: دشمن همواره در طول انقلاب اسلامی تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه در میان ملت ایران کرده است و این قضیه را به خصوص در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم و سعی می‌کرد تا مردم را به جان هم بیندازد.

وی با یادآوری اینکه فرزند شهیدم انس و الفت بسیاری با قرآن کریم داشت و همین مسئله را می‌‌توان موجب عاقبت‌بخیری ایشان دانست، گفت: دشمن همواره برای ما برنامه‌ریزی می‌کند و قطعاً نقشه‌های آنان تمام نمی‌شود و باز هم هزینه می‌کنند تا بتوانند نقشه‌های خود را علیه ملت ایران انجام دهند و این مسئله نیاز به هوشیاری مردم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها