معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

۶۵ درصد از تصادفات نوروزی در محور‌های بزرگراهی/ ۵۰ تیم پلیس در بزرگراه‌های تهران مستقر هستند

سرهنگ مؤمنی از استقرار ۵۰ تیم پلیس با دوربین‌های لیزرگان در ۵۰ نقطه از بزرگراه‌های تهران در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ - 19March 2023

۵۰ تیم پلیس در بزرگراه‌های تهران مستقر هستند/ ۶۵ درصد از تصادفات نوروزی در محور‌های بزرگراهیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «احسان مؤمنی» معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به میزان ۶۵ درصد از تصادفات سال گذشته پایتخت به بزرگراه‌ها اظهار داشت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ بزرگراه‌های آزادگان، شهید خرازی و شهید فهمیده در نوروز ۱۴۰۱ بیشترین سهم تصادفات پایتخت را به خود اختصاص دادند به همین دلیل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ویژه نوروز ۱۴۰۲ با استقرار ۵۰ تیم ثابت در ۵۰ نقطه از بزرگراه‌های تهران به کنترل سرعت توسط دوربین‌های هوشمند و ثابت به دنبال کاهش تصادفات، تخلفات و تلفات پایتخت به ویژه در بزرگراه‌ها هستند.

سرهنگ مؤمنی گفت: تخلفات حادثه ساز از رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ در ایام نوروز نادیده نمی‌ماند. ضمن اینکه تیم‌های نامحسوس پلیس نیز در ایام نوروز با تخلفات سرعت، سبقت و لایی کشی‌ها به صورت شبانه روزی برخورد خواهد داشت.

وی در پایان گفت: پلیس در برخورد با تخلفات حادثه ساز نوروز هیچگونه اغماضی نخواهد داشت و توقیف ساعتی و توقیف در پارکینگ در انتظار متخلفان پایتخت خواهد بود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پلیس مقتدر در نوروز سال ۱۴۰۲ در کنار مردم است و با مخلان نظم و آرامش دیگر شهروندان برخوردی جدی دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها