بشار اسد: تصویر وارونه رسانه‌های معاند از پیروزی ملت‌ها/ ایمان و روحیه مهم‌ترین عامل مبارزه ملت سوریه

رئیس‌جمهور سوریه گفت: رسانه‌های دشمن از سالهای گذشته تا کنون تلاش می‌کند تصویر شکست و عقب نشینی ملت‌ها را در برابر جنگ و محاصره به خورد جوامع عربی دهد در حالی که الگوهای واقعی در خصوص پیروزی این ملت‌ها در میادین مختلف وجود دارد.
کد خبر: ۵۷۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ - 19March 2023

بشار اسد: تصویر وارونه رسانه‌های معاند از پیروزی ملت‌ها/ ایمان و روحیه مبارزه مهم‌ترین عامل مبارزه ملت سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سانا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با اعضای دبیرخانه کنگره احزاب عربی اظهار داشت: رسانه‌های دشمن از سالهای گذشته تا کنون تلاش می‌کند تصویر شکست و عقب نشینی ملت‌ها را در برابر جنگ و محاصره به خورد جوامع عربی دهد در حالی که الگوهای واقعی در خصوص پیروزی این ملت‌ها در میادین مختلف وجود دارد.

اسد ادامه داد: بخش اعظمی از ملت سوریه روحیه مبارزه داشته و به درستی مواضع خود ایمان دارد. این یکی از مهم‌ترین عوامل مقاومت ما است. بدون این روحیه هیچ کشوری نمی‌تواند مقاومت کند.

وی گفت: تلاش برای تقویت هویت مشترک برای جوامع عربی بسیار مهم است و بدون آن هیچ پیشرفتی در سطوح اقتصادی یا فرهنگی محقق نخواهد شد.

اعضای دبیر خانه کنگره نیز در این نشست بر ضرورت پایان یافتن اشغال خاک سوریه و لغو تحریم‌های اعمال شده بر این کشور تاکید کردند.

آنها هم چنین بیان کردند که سوریه با مقاومت خود توانست تمام نقشه‌های تروریسم را طی سالهای گذشته خنثی کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها