مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز مطرح کرد؛

رمز پیروزی ملت ایران اتحاد زیر پرچم ولایت/ سرباز عنوان مقدسی است

سردار «اسلامی» گفت: سرباز عنوان مقدسی است که باید قدر آن را دانست و لباس سربازی ایران اسلامی و ولایت، از مقدس‌ترین جامه‌ها است.
کد خبر: ۵۷۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 19March 2023

 سرباز عنوان مقدسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در جمع سربازان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه لباس سربازی ولایت حرمت دارد، اظهار داشت: قدر دوران خدمت مقدس سربازی خود را بدانید چراکه شما امید یک ملت هستید و هر قدم شما در راه خدمت به ولایت و ایران اسلامی مقدس به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه قدر دوران جوانی خود را بدانید؛ افزود: با شناخت و پیروی از سیره شهدا سعی کنید انسان‌های شایسته‌ای باشید و اخلاق و ادب ایرانی اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان در روز‌های آینده ادامه داد: در مبارک رمضان که بهار قرآن است مأنوس شوید و بدانید که در سخت‌ترین لحظات جنگ تحمیلی معجزات قرآن و توسل به ائمه اطهار راهگشای رزمندگان بود.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه خدمت در زیر مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس علاوه بر توفیق سربازی ایران اسلامی، سعادت آشنایی بیشتر با ارزش‌های شهدا را برای شما فراهم آورده است، تصریح کرد: از فرصت‌های زندگی خود به نحو شایسته‌ای در جهت خودسازی روحی و معنوی خود استفاده کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تبریک به مناسبت سال نو و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، به ذکر سخنی از امام خمینی (ره) پرداخت و خاطرنشان کرد: به عنوان سرباز ایران اسلامی تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و بدانید که رمز پیروزی ملت ایران اسلامی اتحاد در زیر پرچم ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها