مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

غیرت، تدین و شجاعت سه مؤلفه شاخص مردم آذربایجان است

بلاغی گفت: سه مولفه مردم آذربایجان در بیانات رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است که غیرت، تدین و شجاعت را می‌توان مهم‌ترین این مولفه‌ها دانست.
کد خبر: ۵۷۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 19March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «سیدمحمدحسین بلاغی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در دومین جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید میرزاعلی آقاتبریزی با اشاره‌ای به بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اصطلاح و روایت « آذربایجان پیشرو» در انقلاب روایتی است که از گفتمان حضرت امام (ره) آغاز شده و مقام معظم رهبری نیز همواره به نقش آذربایجان در تاریخ ایران تاکید داشته اند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: سه مولفه مردم آذربایجان در بیانات رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است که غیرت، تدین و شجاعت را می توان مهم ترین این مولفه ها دانست که در روایت آذربایجان پیشرو مورد تاکید است. 

وی افزود: توجه به تولیدات هنری و محتواهای رسانه ای در معرفی نقش آذربایجان و چهره های نامی و بزرگ این دیار باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این خصوص پیشرو خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار