بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ جانباز فیروز احمدی در گفتگو با دفاع پرس:

آگاه‌سازی جوانان در مقابل تهدیدات تهاجم فرهنگی از وظایف ماست/ روایتی از آخرین نمازجمعه طهرانی مقدم

فرمانده دید‌بانان گردان بریر (ادوات) تیپ 10 حضرت سیدالشهدا(ع) و تیپ 110 خاتم(ص) گفت: حجاب چیزی نیست که بتوان آن را نقد کرد. حجاب نیز همچون دیگر اصول دین واجب است. ما به‌عنوان کسانی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس شرکت داشتیم وظیفه داریم جوانان را از مسائل و تهدیدات تهاجم فرهنگی آگاه کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 13November 2015

آگاه‌سازی جوانان در مقابل تهدیدات تهاجم فرهنگی از وظایف ماست/ روایتی از آخرین نمازجمعه طهرانی مقدم

جانباز «فیروز احمدی» فرمانده دیدبانان گردان بریر (ادوات) تیپ 10 حضرت سیدالشهدا (ع) و تیپ 110 خاتم (ص) ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با اشاره به نزدیک بودن به سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم، گفت: تحولات عظیمی که از دوران دفاع مقدس تا به امروز در توپخانه و موشک داریم مدیون حسن هستیم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با شهید حسن شفیع زاده دوست و همرزم بودیم و دورادور با شهید طهرانی مقدم آشنایی دارم اما در عملیاتی با هم شرکت نداشتیم.

احمدی با بیان این مطلب که در آخرین نمازجمعه شهید طهرانی مقدم حضور داشتم، اظهار کرد: پسرم علاقمند بود که در رشته هوا و فضا تحصیل کند از من خواست تا فردی را که با این رشته آشنایی دارد معرفی کنم. میدانستم که طهرانی مقدم در نماز جمعه لشکرک حضور مییابد. بنابراین با فرزندم به آنجا رفتیم.

وی افزود: پس از برگزاری نماز جمعه پسرم به نزد ایشان رفتند. شهید طهرانی مقدم بدون اینکه آشنایی با او داشته باشد با روی باز او را پذیرفت. او لباس و شلوار سفیدی بر تن داشت و با روی باز صحبت میکرد. مشتاق شدم در گفت و گویشان شرکت کنم به همین دلیل به نزدشان رفتم.

جانباز احمدی تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم آخرین نماز جمعهاش را در لشکرک خواند. چند روز بعد این فرمانده بزرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی به وظعیت حجاب در نمایشگاه انتقاد کرد و اظهار داشت: حجاب چیزی نیست که بتوان آن را نقد کرد. حجاب نیز همچون دیگر اصول دین واجب است. ما به عنوان کسانی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس شرکت داشتیم وظیفه داریم جوانان را از مسائل و تهدیدات تهاجم فرهنگی آگاه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها